Bobblehead Bunny

12 Şubat 2014

Murnauers Totes Meer Derin Temizlik Maskesi


Tek kullanımlık maskeleri seviyorum. Gratis'te indirim olduğunda da çeşit çeşit alıyorum. Bugün son zamanlarda Gratis'lerde satılmaya başlayan Murnauers maske konuğum. 


Bendekinin alg ve mineralli olduğu yazıyor. Derin temizlik maskesiymiş. 


Maskenin iddiaları ve kullanımı bu şekilde. 

Nasıl kullanılıyor? Açmadan önce paketi biraz ovalıyorsunuz. Açıp göz ve ağız çevresi hariç yüzünüze uyguluyorsunuz. 10-15 dakika bekletip bir mendille temizledikten sonra ılık suyla duruluyorsunuz. 

Bu maske cildimi yumuşak yaptı ve temizlendiğini hissettirdi. Ama çok fazla bir etkisini görmedim. Bir daha almam muhtemelen başka çeşitlerini denerim. 

Murnauers maskeleri Gratis'lerde 2.25'e bulabilirsiniz. 

Siz tek kullanımlık maskeleri seviyor musunuz? Favorileriniz neler?

4 yorum :

  1. Yeterince derin bir temizlik maskesi değilmiş demek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok da derin temizlik yapmadı bence :)

      Sil
  2. Benim favori tek kullanımlık maskem Purederm'in kopuren maskeleri :) Gerci aydınlık gorunum icin dirty works aldım umarım o da guzeldir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O maskeleri ben de çok seviyorum :) Dirty Works yorumlarını bekliyorum. Umarım seversin :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...