Bobblehead Bunny

17 Şubat 2014

Makyaj Düzeni Serisi 32- Eyireltia ve Düzeni

"Bugün uzun zamandır süren serimin otuz ikinci yazısındayız. Böyle uzun süreceğini hiç düşünmemiştim. Ama bu kadar haftadır herkesin yazısını severek okudum :) Geçtiğimiz hafta Hangi Renk konuğumdu. Yazısını okumak için tıktık. Bu hafta ise konuğum sevgili Eyireltia. Bakalım onun kozmetik düzeni nasılmış ve favori ürünleri nelermiş?"
Merhaba!
Sevgili Alice'in konuklu makyaj düzeni serisi yazılarını severek okuyordum ve bir gün tekrar konuk yazar aldığını gördüm. Tabi hemen mail attım, konuk yazar olmak istediğimi söyledim. O da kabul etti. Teşekkür ediyorum kendisine :)
Makyaj düzenime geçersek... Öğrenciyim ve malum dolabım, çekmecem kısıtlı o nedenle malzemelerimi böyle bir dolaba yerleştirdim. Bana yetiyor şimdilik. 

Minik dolabın üzerinde bir kupanın içine göz ve dudak kalemlerimi koydum. Sepetin içindeyse rimellerim, kirpik kıvırıcım ve Real Techniques süngerim var. Biraz kirli kusura bakmayın :)
Dolabın hemen yanında şu sıra kullandığım parfümler ve birkaç bakım ürünü var. Diğerleri ise banyoda duruyor. 
Gelelim dolabın içerisindekilere... En üst katta fondöten, bb krem, pudra, kapatıcı, baz gibi ürünlerim var. Göz altlarım için kapatıcı pek kullanmıyorum, bazen aklıma gelirse ancak :) Yüzüm içinse sivilcem varsa kullanıyorum genelde. Çünkü fazla ağır, kapatıcı ürünler kullanmıyorum. Pudra ise mutlaka kullanırım malum yağlı ciltliyim :/ Şu sıralar Rimmel Stay Matte pudramı bitirmeye çalışıyorum. Ardından The Balm Sexy Mama'ya geçeceğim.
Üstten ikinci çekmecede ise allık, bronzer gibi ürünler var. Genelde mat allıkları seviyorum. Mac'in eski bir koleksiyonundan olan Triumphant Blush Face kit ve arkada kalmış olan Benefit Powderazzi palet de özellikle sevdiğim ürünler. Çünkü allık vs gibi şeyler uzun zaman kullanıldığı ve bitmediği için böyle paletlere konmuş 2-3 değişik ürün olmasını seviyorum.
Alltan ikinci çekmeceye gelirsek... Orada da dudak ürünlerim var. Dudakta doğal ve mat tonları sevdiğim için fazla ürünüm yok. Zaten olanları da pek kullandığım söylenemez :) Genelde dudak nemlendiricisiyle geçiştiriyorum.
Son çekmecede ise göz ürünlerim var. Aslında günlük makyajımda kirpik diplerime siyah ya da kahverengi far sürmek dışında pek far kullandığım söylenemez ama yine de doğal tonlarda farlar görünce dayanamıyorum :) Elimdeki farlara baktığımda da hep aynı renkleri görüyorum ama olsun, ben onlara bakınca da mutlu oluyorum :)
Gelelim 5 favori ürünüme... Tabi ki birçok kişinin favorisi olan The Balm Nude Tude palet benim de favorim :) Hem renkleri hem de farların yapıları o kadar güzel ki. İkinci ürünüm yine The Balm'dan Time Balm kapatıcı. Gerçekten bittikçe alacağım bir ürün bu. Kapatıcılığı, yapısı, duruşu hepsi harika. Clinique Chubby Stick Mega Melon da bir diğer sevdiğim ürün. Nemlendirmesi ve renk tonu tam benlik. Severek kullanıyorum. Missha BB krem de yine birçok kişinin sevdiği ve benim de bayılarak kullandığım bir ürün. Zaten bitirmek üzereyim gördüğünüz gibi :) Son favori ürünümse Mac Blushbaby allık. Çok çok doğal duruyor. En çok kullandığım allığım.
Uygun fiyatlı 5 favori ürünüme gelirsek de ilk olarak Maybelline Color Tattoo On and on bronze. Benim çok geç edindiğim ama bayıldığım ürün oldu. Diğeri ise maalesef ülkemizde pahalı olan ama yurtdışından 5 dolar civarı fiyata sahip olabileceğiniz bir ürün NYX Mocha allık. Bu da mat, oldukça doğal duran ve kalıcılığı çok iyi bir allık. Alma imkanınız varsa kesinlikle tavsiye ederim. Üçüncü favori ürünümse Essence Long Lasting serisi bir rujlar. Bu rujlar hem mat, hem sürümü kolay hem kalıcı hem de uygun fiyatlı. Kesin edinin yani :) Diğer favorim yine bir Essence ürünü olan dörtlü göz farlarından to die for. İçinde 3 ışıltılı 1 mat renk var. Çok güzel doğal tonlarda makyajlar çıkarabileceğiniz, pigmentasyonu yüksek, yumuşak yapılı bir palet. Son favorimse Maybelline Colossal Volume Express rimel. Kirpikleriniz sadece suya dayanıklı maskara kullandığınızda kıvrık oluyor başka türlü durmuyorsa bir de bunu deneyin derim :)

Benim yazacaklarım bu kadar :) Alice'e beni konuk ettiği için tekrar teşekkür ediyorum, hoşçakalın :)

2 yorum :

  1. Ya bende öğrenciyim. Benim düzenimi görseniz çıldırırsınız. Makyaj Düzensiz seri haline gelir :)) Nasıl böyle düzenli durabiliyorsunuz nasıl yapabiliyorsunuz yaaaa :))) Ben üşüyorum diye masadan bütün eşyaları kaldırıp sobanın önünde, yatağımın ustunde makyaj yapıyorum sonrası malum :D Her yer heryerde. Organize de yoook burda ikeada yok bişim de yok. Neyse ben bugün bir düzen yapim kendime bu yazıları her okuduğumda gidip düzenliyorum sonra pes ediyorum da neyse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende hiç düzen insanı değilim görünce çok özeniyorum falan sonra kendimdeki potansiyel dağınık canavarı hatırlayıp vazgeçiyorum

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...