Bobblehead Bunny

10 Şubat 2014

Makyaj Düzeni Serisi-31- Hangi Renk ve Kozmetik Düzeni


"Makyaj Düzeni serisinin 31. yazısına gelmiş bulunuyoruz :) Umarım her hafta yeni fikirler oluşturuyordur kafanızda bu yazılar :) Geçtiğimiz hafta sevgili Bakımlı Kedi konuğum olmuştu. Yazısını kaçırdıysanız tıktık. Bu hafta ise konuğum sevgili Hangi Renk :) Onun düzeninin de kurcalayalım bakalım nasılmış ^_^"


Herkese Merhabalar :) Öncelikle sevgili Alice’e beni de listeye aldığı için çok teşekkür ediyorum. Bu yazı dizisi yeni fikirler için altın madeni niteliğinde :) Benim dağınık düzenime geçersek eğer;


En çok kullandığım, bitirmeye çalıştığım makyaj malzemelerimi yıllar önce hediye gelen bu She kutusuna koydum. Her üründen bir tane açmaya dikkat ediyorum bu şekilde hem ürün bayatlamadan bitebiliyor hem de etkilerini daha iyi görebiliyorum.İstisna olanlar maskaralar.


BB kremlerim ile fondötenlerimin hepsi açık. Eğer aciliyetim varsa Oriflame fondöten sürüp çıkıyorum. Tenimle tam uyumlu çünkü, diğerleri cildime koyu kaldığı için açmak ve boynumla eşitlemem gerekiyor. Eğer makyajımı işyerinde yapacaksam Oriflame BB krem atıyorum çantama.


Bunlar da fırçalarım. RT Stipping fırçayı daha yeni aldım, azıcık ürünü bile mükemmel dağıtıyor. En sağdaki fırçamla toz pudra uygulaması yapıyorum. Bu seti makyaj kursundayken almıştım. Fırçalar kıl döküyor yıkarken ama uygulamada sorun yok.


Günlük kullanımdaki banyo ürünlerim. Burası kardeşimle benim banyom yani hepsi ortak kullanımda. 


Burası da lavabonun öbür tarafı. Şu anda kullandığım jel, tonik ve krem. Sarı çantanın içinde testerlar ve burun bantları ile göz altı roll-on’u var.


Ojelerim :) Orta boy saklama kaplarından aldım ama sığmıyorlar artık.


Benim ayakkabı kutularımın içinde stoklarım var.


Kremler, saç ürünleri ve parfümler. Parfümlere en az sevdiğimden en çok sevdiğime doğru numara verdim ki sevmediklerim önce bitsin. Gerçi kardeşim kullanmadıklarını verdi liste değişti.
Avon çantamın içinde ise makyaj stoklarım var. Maskaralar, kapatıcılar, allıklar, farlar ve dudak ürünleri ayrı ayrı yerlerde. Bu sayede elimi atar atmaz bulabiliyorum. 


Sabun ve tonik stoğum. Sabun almış stoklamışım da bitmiyorlar maalesef. Jel çabucak biterken bu sabunlar bitmiyorlar :/



Her hafta kitap yazan biri olarak eklemeden edemedim. Bunlar da kitap stoğum. Bu azalmış hali. Yazdan beri bir 15 kitap eksilmiştir buradan. Yenisini de almamaya çalışıyorum


Bunlarda 5 favori ürünüm :)

Flormar M108 Terracotta Far: Şampanya rengi harika bir far. Ya farın altına, bazın üstüne ya da sadece far olarak kullanıyorum.

Flormar Double Contact Maskara: O güzelim mor rengi için burada. Fırçası bana pek kullanışlı gelmese de severek kullanıyorum.

Flormar Loose Powder: İnce yapılı toz pudra. Kullandığım cilt ürününü çok güzel sabitliyor.

Sudokrem: Sivilcelerimle savaşta bir numara şu sıralar. Özellikle ucu belirmiş sivilceleri bir gecede kurutuyor.

Oriflame BB krem: En son aldım ama en önce bitecek galiba. Genelde elimin gittiği ürün oluyor son iki aydır.

Bana bu fırsatı verdiği için Alice’e tekrar teşekkür ediyorum :)

3 yorum :

  1. oriflame bb krem benim de çok sevdiğim bir ürün :) stoklar ne kadar çok maşallah :)

    YanıtlaSil
  2. bu arada bir şey daha soracağım. Orda oriflame selülitler için masaj aleti gördüm. Memnun musunuz ondan?

    YanıtlaSil
  3. Oriflame'in BB kremini bende merak ediyorum. Ve gerçekten o sabunları bitirmek çoook zor! almadığım halde elimde birtanesi açılmış 2 yedek sabun var duş jellerinden sıra gelmiyor :(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...