Bobblehead Bunny

3 Şubat 2014

Makyaj Düzeni Serisi-30-Bakımlı Kedi ve Düzeni


"Makyaj Düzeni serisinin 30. yazısıyla karşınızdayız ^_^ Geçtiğimiz hafta sevgili Makyaj Ürünlerim konuğum olmuştu. Yazısını okumak isterseniz tıktık. Bu hafta ise şirin mi şirin bir blog olan Bakımlı Kedi bloğunun sahibi sevgili Didem konuğum. O başkalarının eşyalarını karıştırmayı çok severmiş, bugün de biz onun eşyalarını karıştıralım mı ^_^"


Herkese merhabalar :) Öncelikle Alice'e böyle bir yazı dizisi yaptığı ve beni konuk olarak kabul ettiği için çok teşekkür ederim :) Bu yazı dizisini daha önce severek takip ediyordum. Benim için çantamda neler var, makyaj düzenim, makyaj çantam gibi yazılar okuması en keyifli olanları. Küçüklükten beri başkalarının eşyalarını karıştırmayı çok sevmişimdir :)


Bu küçük raf hemen baş ucumda duruyor üzerinde de bir ayna asılı. Rafı annemle babam aynayı ise kuzenim, ablam ve ben birlikte boyadık. Rafın üzerine fırçalarımı ve her gün kullandığım ürünleri dizdim.  Her gün düzenli kullandığım ürünler; toniğim, yüz ve göz nemlendiricilerim başucumdalar. Yakında bir yerlerde olmaları her zaman kolaylık :) Genelde her gün kullandığım renkli kozmetik ürünlerini de başucumda tutuyorum.

Fırçalarım şimdilik bir bardakta ;fakat yakın zamanda İkea'daki beyaz saksılardan edinmek istiyorum.



Çalışma masamın üzerinde iki adet çekmece, küçük raflar bulunuyor. İlk çekmecede gördüğünüz gibi genel olarak farlarım ve paletlerim var.


İkinci çekmece de ise ten grubu ürünlerim bulunuyor. 



Çalışma masamın üzerinde plastik bir kutunun içine rujlarımı, lipglosları ve Watsons indiriminden aldığım stokta tutup hala açmadığım rimelimi koydum. Yanındaki bardakta ise fazla kullanmadığım göz kalemleri, kaşlarıma far uygulayacak zamanım olmadığında kullandığım kaş kalemim ve sıklıkla kullandığım dudak kalemlerim var.



Rujlarımın renklerini görmeniz için bir de açık hallerini fotoğrafladım :)



Yine çalışma masamın üzerindeki bu bölmede ise genel olarak bakım ürünleri bulunuyor. Saç bakımı, vücut bakımı gibi çoğu bakım ürünüm bu bölmede.



Çalışma masamda yan yana duran rafların birinde parfümlerim diğerinde ojelerim dizili.



Parfümlere göz atacak olursak aslında hepsinin kokusunu severek kullanıyorum; fakat bunların hepsi hediye geldi doğum günü, yılbaşı vs. Kendim seçerek aldığım parfümleri, İstanbul'daki evimde onca parfüm varken boşuna yanımda taşımayayım diyerek Üniversite okuduğum şehirde yani Eskişehir'de bıraktım.



Bu rafta ojelerim bulunuyor. Tabi ortalığa oraya buraya dağılmamış olanları. Ojeleri toplu tutmayı bir türlü başaramıyorum :)



Bu kavanoz el emeği :) Eskişehir blogger buluşmamızda Kocam bana topaç der bloğunun sahibi elleriyle boyadığı bu kavanozları içimizden üç kişiye hediye etmek istedi çekiliş yaptık bana da bir tane düştü :) 



Ben bu tatlı mı tatlı kavanoza tester ürünleri koydum.



Beş favori kozmetik ürünümü sizler için fotoğrafladım.

Put a lid on it far bazı yağlı göz kapaklarım yüzümden çizgilenme yapan farlara elvada dememi sağladı.

Balm Jovi paleti kesinlikle makyaja yeni başlayanların bence ilk alması gereken ürün. İçinde birbirinden güzel farlar, aydınlatıcı, allık ve ruj bulunuyor. Seyahatlerde de kurtarıcı bir ürün. 

Lancome Teint Miracle fondötenin cildimde doğal duruşuna bayılıyorum :)

Maybelline rocket volume mascara kirpiklerimi tek tek ayırıyor yine çok severek kullanıyorum.

Garnier BB göz roll on problemli göz altlarında pek işe yaramayacak olsa da ben nemlendirmesini, kapatıcılığını ve verdiğini aydınlığı çok seviyorum neredeyse her sabah kullanıyorum.

Makyaj düzenim bu şekildeydi.Gördüğünüz gibi fazla kozmetik ürünüm yok şuan fakat koleksiyonumu yavaş yavaş geliştiriyorum. Blog açarken bundan sonra daha kaliteli ürünler kullanacağıma dair kendime söz verip çoğu kozmetik ürünümü elimden çıkardım. Umarım yazımı okurken zevkli vakit geçirmenizi sağlayabilmişimdir. Güzel kalın :) 

5 yorum :

  1. ben bayıldım,çogu bloggerın aksine az ve kullanışlı en önemlisi mantıklı bir insana gayet yetecek miktarda kozmetiğe sahipsin ayrıca cok da sevimli buldum ojelerin renklerini :) ikea da saksılarından baya sükse yaptı yahu :D her şey tam yerinde bir düzen olmuş bence koleksiyondur bişi diyemem elbette ama makyaj malzemeleri ömrü olan şeyler sonucta bence sayısı sabit kalsa ama markalar ve ürünler değişse daha mantıklı değil mi? yani ben mi yanlış düşünüyorum yoksa :) sevgilerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın :) zaten öğrenci olduğum için koleksiyonumu geliştirmem oldukça uzun sürüyor birini almadan diğeri tükenmiş oluyor zaten :)

      Sil
  2. Çok güzel bayıldım kavanoza :)

    YanıtlaSil
  3. Alice'cim bu yazı dizisi için sana dün gece bir mail atmıştım .Aklımda ufak bir soru var.attığım mailde belirttim .Dönüşünü bekliyorum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...