Bobblehead Bunny

27 Şubat 2014

Mac Russian Red Ruj


Pek çoğunuz Mac'in mat serisinden enfes bir kırmızıya sahip Russian Red'in methinin duymuştur. 


Ambalajı klasik Mac ambalajı. Gayet şık. 


Bendeki rengi mat seriden Russian Red dediğim gibi.  


Cart olmayan, tok bir kırmızı renkte. 


Elimde duruşu. 


İçeriği.


Dudaklarımda duruşu. Size şirin şirin güldüm ^_^ Gerçekten çok güzel duran, kendime çok yakıştırdığım bir ruj oldu. Mat duruşuna bayıldım. Pigmentasyonu çok iyi. Kalıcılığı da harika. Yemek de yemiş olmama rağmen 8 saat dayandı. Ama ne yazık ki dudaklarınızda çimento varmış hissine kapılabiliyorsunuz :D Kurutuyor bayağı. Bu da bu harika rujun tek eksisi olsun ^_^

Mac ürünlerini mağazalarında ya da online mağazalarından edinebilirsiniz. Rujlarının fiyatları 50 lira. Mat seriden bir renk daha edinmeyi düşünüyorum çünkü kalıcı olan seri bu seriymiş.

Siz Mac rujları hakkında ne düşünüyorsunuz?

Not: Ceren'im tekrar teşekkür ederim hediyen için ^_^

20 yorum :

  1. Güzel bi kırmızı tonu.Ben nedense kırmızı ruj kullanamıyorum onu farkettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğal renkleri daha çok seviyorsundur belki :)

      Sil
  2. Şirin güldüm yazısını okuyunca ve resmi görünce bende sana şirin güldüm ^.^
    Rujların kurutma özelliğinden nefret ediyorum nefret.Rujlarda kurutma özelliği biiit!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihi öperim ^.^
      Ama ne yazık ki kurutan rujlar kalıcı oluyor :(

      Sil
  3. Mankenlik yaptığım dönemde kullanmıştım Mac makyaj ürünlerini, ve çok severdim. Her ne kadar kırmızı ruju kendimde sevmesem de rengi güzelmiş gerçekten
    http://belgin-ce.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. MAC'in Mat yapısı favorim olsa da Satin yapısı da çok hoşuma gidiyor. Mat yapısıyla hemen hemen aynı duruyor ama çok daha az kurutuyor. ^__^ Elimde 10 yıllık kırmızı ruj stoğum olmasa almak istediğim iki kırmızı Ruby Woo ve Russian Red... :D Güle güle kullan çok yakışmış. ^__^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Satin rujlarını da kafaya yazayım o zaman :) Umarım alırsın istediklerini. Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  5. Mavi alttonlu olduğu için dudakları sarı göstermiyor bu yüzden seviyorum ama Max Factor Ruby Tuesday rujum gibi kadifemsi mat duruşu yok sanırım bu yüzden Ruby Woo'yu alıcam =)

    YanıtlaSil
  6. Hihi gülüşünü yerim senin :) Güzel günlerde kullan bitanem <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihih, ben seni yerim ^_^ Teşekkür ederim <3

      Sil
  7. Bende bir renk istiyoruuuuummm .
    Bu seri en kalıcı olan seri miymiş ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle duydum ama kaynağı neresi bilmiyorum :D

      Sil
  8. Çok çok beğendiğim bir ruj ama çok iddialı olur diye de korkuyorum cesaret edemiyorum bir türlü almaya sana çok yakışmış canım :) Güzel günlerde sür :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iddialı bir ruj. Tek katta bu rengi veriyor, yoksa al, az sürersin falan derdim :)
      Çok çok teşekkür ederim :)

      Sil
  9. Çok beğendim çok hoş durmuş :)

    YanıtlaSil
  10. kırmızı çok yakışmış rengine de bayıldımm :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...