Bobblehead Bunny

25 Şubat 2014

Gelin Nail Artı- Essence 163-Hey Nude!


Uzun zamandır nail art veya oje paylaşımı yapmadığımı fark ettim. Hemen bir tane paylaşayım dedim. Aslında bu çalışmayı çok uzun zaman önce yaptım ama yazmaya fırsat olmadı :)


Tırnağıma oje olarak Essence'in kum efektli ojelerinden olan 163-Hey, Nude! isimli ojeyi sürdüm. Çok güzel bir oje ama çıkarması pek zahmetli :)


Üzerine de beyaz nail art ojemle yamuk french yaptım. Üstüne de fırfır çizerek dantel efekti verdim.

Bu nail artı yapınca gelinlikle çok yakışacağını düşündüm. O yüzden bu ismi verdim :)

Siz ne düşünüyorsunuz? Beğendiniz mi?

8 yorum :

  1. Bende böyle bir deneme yapmıştım çok şık ve zarif duruyor özellikle gelinlik fransız danteli detayları taşıyorsa gelinler böyle bir manikürü tercih etmeli =) Ellerine sağlık çook güzel olmuş canım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dantelli gelinlikle süper olur :) Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  2. kum efektli ojeleri ben de çok seviyorum ama çıkarması gerçekten çok zor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ama folyo yöntemiyle çıkıyor kolayca :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...