Bobblehead Bunny

28 Şubat 2014

For Your Beauty Yüz Temizleme Süngeri


Bugün sizlere kısa bir süre önce Rossmann'dan edindiğim bir ürünü tanıtacağım. 

For Your Beauty Rossmann'ın fırça, sünger, aplikatör, kalemtraş gibi ürünleri bünyesinde bulunduran bir markası. Fiyatları çok uygun. Yüz yıkama için olan süngerlerini çok merak ediyordum. Sonunda aldım :)


Paketin içinde iki tane sünger var.

Süngerler ilk geldiğinde ve ıslattığınızda böyle yumuşak oluyorlar. 


Kuruduğunda ise böyle oluyor. Peki nasıl kullanıyorum? Kullanmadan önce ıslatıyorum. Üzerine yüz yıkama jelimden sıkıyorum. Yüzümü köpürte köpürte temizliyorum. Sonra da yıkıyorum. Kurutmak için de odama koyuyorum. Banyo nemli olduğu için kurumayabilir, mikrop üretebilirmiş. Ayrıca sık sık da değişmek lazım. Aslında eczaneden alınan bir şeyle sık sık dezenfekte etmek lazımmış Tuğçe öyle söyledi ama ben söylediği maddeyi unuttum :D

Birkaç haftadır sabah akşam kullanıyorum ve cildim daha canlı oldu sanki :) Bir zararını görmedim şimdilik :)

Siz de yüzümü temizlerken sünger kullanayım, hem de hesaplı olsun diyorsanız Rossmann'da 2.5 lira gibi bir fiyata satılan bu süngerleri önerebilirim :)

Siz yüzünüzü nasıl temizlemeyi tercih ediyorsunuz?

15 yorum :

  1. fırçaların yüzü çizme ihtimali var. sünger daha zararsız göründü bu nedenle gözüme. rossmann'a gidip aliim :)

    YanıtlaSil
  2. ben yüz yıkama fircasi kullaniyorum o daha iyi temizliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yumuşak bir fırça denemeyi ben de düşünüyorum. Neden olmasın ^_^

      Sil
  3. canım bende watsonsdan aldıgım kucuk kılları olan sılıkon bir makyaj temizleme pedini kullanıyorum gayet memnunum yolun düştüğünde mutlaka bak memnun kalacağına emınım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum o silikon pedi. Bende de L'oreal jelin içinden çıkan benzer bir şey var. O da gayet iyi temizliyor :)

      Sil
  4. Ben genelde elimle peeling yapıyorum, süngeri hiç kullanmadım ama kesinlikle denenebilir.

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım denersen memnun kalırsın :)

      Sevgiler :)

      Sil
  5. Bende Gratis' den aldığım yüz pedlerini kullanıyorum çok memnunum tavsiye ederim arada sırada kullanmak içinde ya clarisonic yada benzeri bir fırça almayı düşünüyorum bakalım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ondan da var. O da güzel :) Clarisonic epey tuzlu. Sanırım normal fırçayla bileğe kuvvet daha iyi :D

      Sil
  6. ben de kullandım çok memnun kaldım; benim gibi yüzüne köpürte köpürte yıkamayı sevenler için ideal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de öyle yıkamayı seviyorum :)

      Sil
  7. Yüz temizleme pedleri güzel ama bu da farklı bir alternatif olabilirmiş aklıma getirdin:))Bu markanın allık fırçasını almıştım biraz sertti ama kalemtraşından gayet memnunum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de fırçalarına göz atmayı düşünüyorum. Kalemtraş ihtiyacım olursa da aklımda bulunsun :)

      Sil
  8. Beyaz saplı bir far fırçası var. Enfes! Kesinlikle ondan denemelisin. Ben de bundan alayım gördüğümde :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman beyaz saplı far fırçasına bir bakayım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...