Bobblehead Bunny

19 Şubat 2014

Essence Long Lasting Lipstick- All You Need is Red


Essence'in son zamanlarda çıkardığı Long Lasting seriden Natural Beauty rengini denemiş ve beğenmiştim. Yazısı için tıktık. Tuğçe'nin Kaleminden'in düzenlediği etkinlikte başka bir rengi hediye edilince de çok sevindim o yüzden :)


Ürünün ambalajı siyah  ve şık. Eski serisine göre çok daha güzeller bence. 


Bendeki ürünün numarası ve ismi. 


Rujdaki desene bayılıyorum. Çok hoş bir detay :)


Elimdeki duruşu. Gördüğünüz gibi az renk veren, kıpkırmızı olmayan bir ruj. 


Bu da dudağımdaki duruşu. Daha az sürünce de doğal bir kırmızılık veriyor. Ben duruşunu çok beğendim.

Long Lasting serisindeki rujların sürümü kolay ve yapıları yumuşacık. Dudakları da kurutmuyor. Renk vermeleri biraz az ama kötü değil, seviyorum ben bunu.

Essence ürünlerini Rossmann ve Gratis'lerde bulabilirsiniz. Bu rujların fiyatı ise 7.75. Seride herkese göre bir renk var, bir göz atmanızı öneririm ^_^

Siz Essence Long Lasting rujları denediniz mi? Hangi Essence ruju favoriniz?

10 yorum :

  1. Essencein bu serisisindeki tüm renklerin inanılmaz doğal duruşu var güle güle kullan canım çok güzel duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de beğendim, bir iki renkte daha gözüm var :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Lovely shade :)

    Check out my new post Here!!!

    YanıtlaSil
  3. Bende bugün denedim bunu. Dudağı kurutmamasını çok sevdim seriden birkaç renk daha denemeyi düşünüyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı düşünüyoruz :) Natural Beauty rengi çok hoş, sana yakışır :)

      Sil
  4. Alicecim çok güzel durmuş kalıcılığı da iyiyse alışveriş listeme yazabilirim :) sanki Vişneli nemlendirici kıvamında görüntüsü hafif ve şık :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalıcılığı çok iyi değil her nemlendirici ruj gibi :) Evet hafif ve şık oldu, teşekkür ederim ^_^

      Sil
  5. Essence'in normal rujlarının kalitesizliği yüzünden bunlardan pek umudum yoktu ama şaşırttılar beni. Bende 4 rengi var, favorim On The Catwalk^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet normal rujlarına göre kat kat daha kaliteliler :) O renge dikkat etmedim. Ben de bakayım ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...