Bobblehead Bunny

14 Şubat 2014

Essence 3D Eyeshadow-04- Irresistible Caramel Cream


Bugün sizlere severek kullandığım bir farı tanıtacağım. Essence 3D farlar çıktığında almıştım. O zamandan beri severek kullanıyorum. Bir ara satışa koydum hatta sonra kıyamadım kaldırdım :D


Ambalajı ortalama kalitede. Ürün koruma bandını çıkarınca çirkin bir görüntü oluştu :/


Bu farın yarısı şampanya rengi, yarısı ise tatlı bir kahverengi. Karıştırarak da kullanabilirsiniz tabii. 


Kolumda renklerin görünümü bu şekilde. Ben iki rengi de sevdim. Zaten kahve tonlarını çok seviyorum bilirsiniz :)

Ürünün pigmentasyonu iyi, biraz tozutma yapabiliyor. Kalıcılığı ise orta seviyede. Essence ürünlerini Rossmann veya Gratis'ten bulabilirsiniz. Bu farın fiyatının 8.75 olması lazım. Bu renklerde bir far arayışındaysanız bir bakın derim. 

Siz Essence'in 3D farlarını denediniz mi? Essence'in farları hakkında ne düşünüyorsunuz?

8 yorum :

  1. Bu farı çok sevdim. denk gelince almayı planlıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denk gelince bir dene, beğenirsen mutlaka al :)

      Sil
  2. çekilişime beklerim:)
    http://belgin-ce.blogspot.com.tr/2014/02/hchaircareurunleriylekadinlargunucekilisi.html

    YanıtlaSil
  3. Essence in 3d farlarini merak edoiyorum bakalim en kisa zamanda deneyecegim :) birsey sorucam sana yotubeda falan cantamda nevar videolarini gormek cok guzel oluyor sende b

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsin :) Ben yüzümü göstermediğim için video da çekmiyorum. Ama çantamda ne var mimi yapmıştım :)

      Sil
  4. Merhaba! Ürün oldukça güzel görünüyor, özellikle şampanya rengine bayıldım. Acaba bu ürünün parıltısızı var mı, biliyor musun? Fiyatı çok uygunmuş...

    Bu arada ben yeni Blogger'ım, blogumu ziyaret edersen beni çok mutlu edersin :)

    http://vintage-witch.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanılmıyorsam serideki bütün farlar ışıltılı :/

      Hemen bakıyorum bloğuna :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...