Bobblehead Bunny

21 Şubat 2014

Alışveriş-26- ELCA Alışverişim


Kozmetiğe merakınız varsa ELCA'yı mutlaka duymuşsunuzdur. İstanbul'da Estee Lauder grubundaki ürünleri indirimli fiyata satan bir firma satış mağazası. Clinique, Bobbi Brown, Darphin gibi pek çok markayı barındırıyor olsa da şüphesiz Mac ürünleri ile meşhur. Mac'in koleksiyon ürünleri miladını doldurduğunda (koleksiyonlar mağazalarda çok fazla kalmıyor, son kullanma tarihinden bahsetmiyorum tabii) çok uygun fiyata Elca'ya düşüyor. Uzun zamandır çok heves ediyordum gitmeye, dün Lens Makyaj'dan ürün geldiği haberini duyunca gideyim artık dedim. 

Elca'yı bulmak oldukça kolay, hiç gözünüz korkmasın. Metrobüs ile (veya başka bir araçla) Mecidiyeköy'e gidin. Alt geçitten metroya geçin. İTÜ Ayazağa durağında inin. Metronun Plazalar çıkışından çıkın. Kafanızı biraz kaldırıp yolun karşısına doğru bakarsanız yeşil bir bina göreceksiniz. İşte o Sun Plaza. Karşıya geçip yolu takip ettiğinizde binaya ulaşacaksınız.

İlk gittiğim için biraz çekindim ama danışmaya sorduğumda bana çok yardımcı oldular. Güvenlikten geçtikten sonra bir üst kata çıktığınızda mağazayı göreceksiniz zaten. 

ELCA'dan alışveriş yapmak için kredi kartınız olması gerekiyor. Neden bilmiyorum ama nakitle çalışmıyorlar. İlk alışverişinizde de bir mağaza giriş kartı çıkarıyorlar size. Ad soyad ve telefon numarası istiyorlar sadece, zor bir işlem değil. 

Uzun uzun anlattım ama benim gibi uzun süre çekinenler gitmekten korkmasın istedim :) Alışverişi bugün yaptım. Hemen yazmamın sebebi de gitmek isteyenlerin ürünler bitmeden bu fırsatı yakalaması :) O yüzden resimler çok iyi değil, kusuruma bakmayın. 


Mağazaya gittiğimde kasaya kart çıkarırlar mı diye soruyordum ki bir ses bana "Çıkarırlar çıkarırlar" dedi. Önümde sesin geldiği yere bakayım dedim ki Seregon. Zaten gideceğini söylemişti ama ikide giderim ben demişti. O yüzden gördüğüme şaşırdım :D Kendisi bir kozmetik gurmesi olduğu için en işe yarar şeyi gösterdi bana. Kendisi de aynısından almış. Yanılmıyorsam Kasım'da çıkan Stroke of  Midnight koleksiyonunun yanak ve dudak setini aldım. Şık bir çantada bir mini boy allık, bir mini boy lipglass, bir tam boy ruj, bir ayna, bir çanta ve bir de allık fırçası bulunuyor. Bu set 80 liraydı. Orjinal fiyatı 195 liraymış. Normalde bir rujun 50 lira olduğunu düşünürsek çok uygun bir fiyat :)

Koleksiyon ürünü oldukları için ayrıyeten yazılarını yazacağımı sanmıyorum. O yüzden renklerini de göstereyim dedim. Lipglass pembe ışıltılar içeren şeffaf bir lipgloss. Ruj çok tatlı bir pembe. Cremesheen serisinden yani nemlendiren bir ruj. Allık da pek belli olmayan minik ışıltılar içeren tatlı bir pembe. 


Bu da kolumda swatchlanmış hali. Sırayla: ruj, lipglass, allık. 


Bu da aldığım diğer şey. Archie's Girls koleksiyonundan bir oje. Seregon Mac ojeler çok güzel değil dedi ama rengi benim çok hoşuma gitti, dayanamadım. İsmi Pep pep pep. Nude bir renk. Bu oje ise 11 liraydı. 

Mağazada neler vardı derseniz... Stroke of Midnight ve Divine Night koleksiyonlarının ürünleri gelmişti. Tekli farlar, far paletleri, fırça setleri vardı mesela. Onun dışında ruj ve lipglosslar vardı ama bence pek işe yarar renkler yoktu. Bol bol oje vardı. Ojelerden çok güzel renkler vardı ama ben denemek için bir tane aldım. Aldığım setin bronz bir versiyonu vardı. 45 liraya satılan far paletleri vardı ama beğensem de almadım :D 

Kısacası ben gittiğimde bol bol ürün vardı. Siz de almayı düşünüyorsanız en kısa zamanda bakın. Haftasonu kapalı sanırım. Onu da belirteyim :)

Çok karlı bir alışveriş yaptım. Aldıklarımı da çok beğendim süper mutluyum :)

Ürün geldiği haberini oldan aldığım için Lens Makyaj'a, bana mağazada engin kozmetik bilgisiyle yardımcı olduğu için Seregon'a teşekkürlerimi iletiyorum ^.^

16 yorum :

  1. Hepsi birbirinden güzel içim gidiyor ELCA alışveriş yazısı gördüm mü, başka şehirlere de açılsa keşke :(

    YanıtlaSil
  2. Benim gibi cekinenler icin super bir yazi olmus :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çekinecek hiçbir şey yok :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Güle güle kullan hepsini şeker:) oje yorumunu merak ediyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim seregonum :) İlk fırsatta deneyeceğim ^_^

      Sil
  4. Ay hepsi çok tatlılarrrr güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
  5. Nakit alım varmıydı yoksa kredi kartıyla halen ödeme yapılıyor ? Haber için de teşekkürler gidip bakmak lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nakit kabul etmiyorlar ne yazık ki :/ Rica ederim :)

      Sil
  6. güzel günlerde kullan..istanbul'a hep haftasonları gelebildiğim için şu ELCA'ya bir türlü gidemedim, haftasonları kapalıymış. Böyle alışverişleri görünce içim gidiyor doğrusu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Umarım hafta içi de gelme şansın olur, istediğin her şeye kavuşursun :)

      Sil
  7. İstanbula sırf bu yüzden gitmek istiyorum desem yalan olmaz yani =) güle güle kullan canım aldıklarını ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel canım gel, görüşürüz :) Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  8. İstanbul'a bir daha ki gidişimde kesinlikle gideceğim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...