Bobblehead Bunny

18 Şubat 2014

DDF Blemish Foaming Cleanser


Miskin Kek'in düzenlediği çekilişte hediye gelen DDF lekelere karşı yüz yıkama köpüğünü 2 ay kadar kullandım. Bir türlü yazısını yazmaya fırsat olmamıştı. Sonunda yazıyorum :)


Gördüğünüz gibi yarıladım bile :D Sabah akşam  1'er pompa 2 ay kadar kullandım ve bu kadar bitti. Yani 4-5 ayda bitecek bir ürün. Şişede sıvı gibi duruyor ama köpük oluyor sıkınca. 


İçeriğini hiç beğenmedim. 


Sıkınca böyle köpük oluyor. 

Ürünün vaatleri lekeleri düzeltmek ve gözenekleri küçültmek. Ürün yağlı ciltlere uygun. Ben karma cildime güvenip kullandım ama kuru ciltlere önermiyorum. Ben yanak kısmımı daha çok nemlendirdim ve bir sorun yaşamadım. Ama yanaklarımı biraz gerdi. Gözeneklerimi küçültmeye etkisi olan bir ürün oldu ama lekelerime pek bir etkisi olmadı. Ben de cildinde çok leke olan arkadaşımın annesine verdim kalanını denemesi için. O nasıl sonuç alacak merakla bekliyorum :)

Ürünü beğendim ama 90-130 lira arası fiyat konulmuş. Bu içeriğe ve böyle az etkiye bu fiyatın çok olduğunu düşünüyorum. O yüzden şu an fiyat olarak beni aşacak, almayacağım bir ürün :)

Size uyacağını düşünüp de bakmak isterseniz Kamelya.com'da 95.20 lira. Gitmek için tıktık.

2 yorum :

  1. Aaa yeni görüyorum bu konuyu :) Harikasın

    İçerik olarak DDF zaten hiçbir ürününde olumlu değil ne yazık ki. Fiyatı da her zaman muadil ürünlerinin üstünde. Yorumların için teşekkürler, sevgller

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar teşekkür ederim :)

      Ben yorumun için teşekkür ederim asıl. Aynı şekilde düşünüyoruz. Sevgiler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...