Bobblehead Bunny

11 Şubat 2014

Cecile Cooked Terracotta


Tuğçe'nin Kaleminden'in blogger buluşmasında Turuncu Kasa çekilişinden Cecile Terracotta allık kazandığımdan bahsetmiştim. Hemen denedim yorumlarımı paylaşmak için :)


Ürünün ambalajı çok şık. Yandan basılıyor açılıyor böyle. Ben beğendim. 


İçeriği için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Parabenler cirit atıyor desem yalan olmaz sanırım. Ama içeriğinde paraben olmayan makyaj malzemesi zor bulunuyor zaten. 


Yapısı ve rengini de beğendim. Tozutmuyor. Pigmentasyonu iyi. Kalıcılığı orta seviyede. 


Rengi kolumda gördüğünüz gibi. Ben parmağımla aldım bu rengi verdi. 

Ürünle tek sorunumuz benim sedefli ve bronz şeyleri çok sevmemem. Pudra gibi kullanayım dedim ten rengime gitmedi. Allık olarak kullandım yakışmadı. Far olur mu acaba dedim. Beğendim ve bir süre far olarak kullandım ^_^

Güzel ve çok işlevli bir ürün olduğu için far olarak heba etmek istemedim ve esmer olan ve bronzluğu seven anneme verdim sonunda :D İkisi çok mutlular. Gelip arada bak ondan sürdüm diyor. Allık olarak kullanıyor ve gayet memnun :) Ben de mutlu oldum o sevdiği için :)

Cecile ürünlerini Turuncu Kasa'dan edinebilirsiniz. Bu ürünün fiyatı 28.95. Bu tarz bir ürün arıyorsanız ve beyaz tenli değilseniz tavsiye edebilirim. 

Siz bronz allık/pudraları seviyor musunuz? 


10 yorum :

  1. Ürün çok güzelmiş aslında
    Anneciğine Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aslında gayet güzel ama ton sorunu yaşadık.

      Teşekkürler :)

      Sil
  2. Ben çok beyazım, annem çok buğday. Ben de benim ten rengime uymayan şey olduğunda anneme veriyorum, o da aynen karşıma geçiyor: "Ben seninkinden sürdüm!" diye :) Tüm anneler aynı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizin annesine yarıyor demek ki :) Demek ki öyleler hep heyecan yapıyorlar kullanınca :)

      Sil
  3. Seviyorum ben hoşuma gidiyor bu tarz ürünler :) Annem makyaj yapmadığı için sorun olmuyor ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyuşmadığımız bir şey çıktı :) Annen makyaj yapsa alır elinden bazılarını :D

      Sil
  4. Ben seviyor muyum acaba bronz allık ve ışıltılı pudra?:)))))) PF Cashmere Wear GLow <3 Ben :) güle güle kullansın annen:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana ışıltı ve bronzluk olsun :D Teşekkür ederiz canım ^_^

      Sil
  5. Bir süre bende sevmiyordum ama şu sıralar bronz ve ışıltılı ürünlere bayılıyorum :) Arada annenden kaçırıp far olarak kullanırsın canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan dönem dönem farklı şeyleri sevebiliyor makyajda :) Arada kaçırırım neden olmasın :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...