Bobblehead Bunny

7 Şubat 2014

Born Pretty Store Water Decals- Tırnak Dövmesi


Bugün sizlere Born Pretty Store'un tırnak dövmelerinin nasıl kullanılacağını anlatacağım. Tırnak dövmesi ismini ben verdim, çünkü küçükken yaptığımız yapay dövmelerin tırnağa yapılanı gibi geldi bana. İlk başta nasıl yaparım diye korktum ama kullandıktan sonra ne kadar kolay olduğunu anladım :)

Today I am going to explain how to use Born Pretty Store's water decals. I was afraid of using them at first but after using I saw how easy it was :)


Tırnak dövmesinin içinde pek çok desen ve renk var. 

It has so many different patterns and colors in it. 


Peki ben nasıl kullandım? Önce tırnağıma uyacak şekilde kestim. Sonra küçük bir kaba ılık su koydum. Eğer kışşa ılık su kullanmanız gerekiyor. Base coat, oje ve top coatımı da hazır ettim ayrıca. 

So, how did I used them? First I cut them to fit my nails. Then I poured some warm water to a little container. If it is winter time, you will need warm water. I got my base coat, nail polish and top coat ready too. 


Sonra tırnaklarımı nude bir pembeye boyadım. 

After that I painted my nails into a nude pink.  


Kestiğim dövmeyi üzerindeki şeffaf filmi çıkarıp suya koydum. 20 saniye bekledim. Tırnaklarımı biraz ıslattım. Bir cımbız yardımıyla dövmeyi sudan alıp tırnağıma yerleştirdim. Desen tırnağımda kaldı zaten. Sonra kağıt havlu ile kurulayıp fön makinesi tuttum. 

I put the decal to water after removing the film. Then I waited for 20 seconds. I moistened my nails a bit. I used a tweezers to take the decal from water then placed it to my nails. With a paper towel I dried my nail then blow dried it.


Bu uygulamadan sonra nasıl göründüğü. 

This is how it looks. 


Bu tüm tırnaklarıma yaptıktan sonra top coat sürülmüş hali.

This is after applying to all of my nails and with a top coat. 


Farklı bir ışıkla.

With a different lighting.


Flaşla. 

With flash.



Ne kadar güzel olduğunu görüyorsunuz. Bu benim ilk denememdi ve sonucun harika olduğunu düşünüyorum. Tırnak dövmelerini kullanmanın ne kadar kolay olduğunu buradan anlayabilirsiniz :)

You can see how beautiful it looks. This was my first try with water decals but I think the result was wonderful! So you can understand it is very easy to use water decals :)



Tırnak dövmelerini Born Pretty Store'dan edinebilirsiniz. Site nail art ürünleriyle meşhur. Yani güzel tırnaklara sahip olmayı seviyorsanız siteye bayılacaksınız ^_^ %10 indirim kodunu kullanmayı unutmayın! Ayrıca ücretsiz kargoları da var ^_^ Süsleme hakkında ne düşünüyorsunuz?

You can buy water decals from Born Pretty Store. The store is famous for their nail art items. So you will love the website if you love having pretty nails ^_^ Don't forget to use 10% off code! Plus the have free shipping worldwide ^_^ What do you think about my nail art?

14 yorum :

  1. Çok güzel olmuş, bende aldım ordan daha bugün geldi denemek için sabırsızlanıyorum :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Umarım sen de beğenirsin aldıklarını :)

      Sil
  2. vay be harikalar dostum !! güle güle kullan dövmelen :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, beğenmene sevindim :)

      Sil
  3. Çook tatlılar canım güle güle sür fıstık :) Canım yakında instagramda çekiliş yapmayı planlıyorum bloğumda instagram hesabımı paylaştım takibe alrsan çok mutlu olurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :) Hemen bakıyorum hesabına :)

      Sil
  4. süslemeler çok güzel olmuş :) ellerine sağlık
    siteye baktım ama yurtdışından hiç alışveriş yapmadığım için çekiniyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :)
      Ben daha önce birkaç kere Ebay'den alışveriş yaptım. Bir paypal hesabı veya sanal kart kullandıktan sonra online alışverişten korkmaya çok gerek yok :) Born Pretty Store bana ürünleri kendisi yolladı ama alışveriş yapan çok kişi var bir sorun yaşanacağını sanmıyorum. Özellikle bu tarz ürünler pek kozmetik sayılmıyor gümrük sorunu yaşamadım ben :)

      Sil
  5. Bayıldım buna kredi kartım olursa deliler gibi alışveriş yapacağım bir site olurdu herhalde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haciz gelirdi :D
      Teşekkür ederim bitanem :)

      Sil
  6. Çook güzel olmuş ^^ Tırnaklarım kırıldığı için deneyemedim ben henüz bunu ama yapmak için sabırsızlanıyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım en kısa zamanda uzar tırnakların yapabilirsin :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Ayyy harika gözüküyor :)) Ellerine sağlık, bayıldım!! ^_^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...