Bobblehead Bunny

6 Şubat 2014

Born Pretty Store Fruit Nail Art Fimo Decals- Meyveli Fimo Diski


Born Pretty Store ürünleriyle farklı nail art çalışmaları yaparken çok heyecanlanıyorum. Çünkü harika nail art malzemeleri var. Bugün meyveli fimolarla renkli bir french manikürü yapacağım. 

I always feel excited when I am doing different nail arts with Born Pretty Store items. Because they have wonderful nail art stuff. Today I am going to use Fruit Fimos in my colorful french manicure.


Kullandığım ürünler. 

The products I've used.

Bu nail artımda kullandığım fimo disk. İçinde limon, misket limonu, karpuz, portakal, elma ve çilek gibi meyveler var. 

This is the Fimo disk I used in my nail art. It contains fruits such as lemons, limes, watermelons, oranges, apples and strawberries. 


Bu süsleme için önce tırnağımın ucuna french yaptım. Oje kurumadan da fimoyu istediğim alana yerleştirdim. Fimoyu tutmak için cımbız kullandım çünkü fimolar çok minik ^_^

To achieve this look first I made french tip to my nail. Then before the nail polish dries I've placed the fimo. I used tweezers to hold the fimo because it is so small ^_^


Tırnaklarımda farklı renkler kullandım. Fimo diskinden de portakal, limon ve misket limonunu kullandım.

I used different colors in my nails. And from the fimo wheel I used oranges, lemons and limes.


Flaşla çekildiğinde harika duruyor :) Bence bu nail art tasarımı yaza çok daha iyi gider ama şu soğuk kış günlerinde beni mutlu etti ^_^

It looks wonderful with flash :) I think this nail art will look best in summer but it made me happy in these cold winter days ^_^





Çalışmamda kullandığım fimoları Born Pretty Store'da alabilirsiniz. Sitelerinde çok daha güzel şeyler de var. Gezinirken kendinizi kaybedeceksiniz :) %10 indirim kodunu kullanmayı unutmayın! Ayrıca ücretsiz kargoları da var ^_^

You can buy the fimos I used from Born Pretty Store. They have much more beautiful things too. You will lose yourself in the website :) Don't forget to use 10% off code! Plus the have free shipping worldwide ^_^

11 yorum :

  1. Canım limonata istediiii =( çok iştah açıcı olmuş ^^ Ayrıca çok güzel duruyor.. Bornpretty de ne varsa alasım var birinin kredi kartını çalmam lazım =P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihih o kadar lezzetli mi görünüyor ^_^ Çok teşekkür ederim canım :) Söz konusu kişi eşin olacak sanırım, bu eşler ne çekiyor hanımlardan :D

      Sil
  2. Çok tatlı olmuş canım ya =) güle güle kullan =) Ben sultan =) bu ara sık sık isim değiştirdiğimin farkındayım kusuruma bakma blog açtım ve ismimi kullanmak istemedim herşey de isim değişikliğine gittim ama bu son =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Sultan :) İsmini yazdığın için tanıdım sorun değil :)

      Sil
  3. Ne tatlılar!
    Yiyesim geldi o limonları. ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Limonları ye ama parmaklarımı bana bırak ^_^
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. http://isletmeyonetimi2014.blogspot.com.tr/2014/02/bu-yazm-alice-makyaj-diyarinda-ya.html?m=1 bekliyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım, yorum bile yazdım, teşekkür ederim ^_^

      Sil
  5. No matter if some one searches for his essential thing, thus he/she desires
    to be available that in detail, thus that thing is maintained over here.


    My web site ... free stuff for new moms ()

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...