Bobblehead Bunny

17 Şubat 2014

Alışveriş-25- Ebay Alışverişim- Kıyafet ve Takı


Ebay benim yurt dışı alışverişinde favorim diyebilirim. Daha önce iki kere daha alışveriş yapmış ve bir sorun yaşamamıştım. İlkinde 2 set Ecotools fırça aldım ve sorunsuz bir şekilde ulaştı. İkincisinde ise kıyafet ve takı aldım ve çok beğendim. Aldığım kıyafeti çok cüzi bir fiyata almıştım. 1 yıldır giyiyorum sürekli ve sapasağlam. Takıların da rengi değişti biraz ama çok güzeller. O yüzden tekrar kıyafet ve takı alışverişi yapayım dedim. Bu alışverişlerimden blogda bahsetmemiştim. 

Bu sefer de yanılmıyorsam 7 Ekim'de verdiğim sipariş 7 Kasım'da hala gelmemişti. 21 Kasım'a kadar beklemem söylendi. Ben de bekledim ve gelmeyince Ebay'e başvurdum. Bana tekrar mı yollayalım iade mi yapalım dediler. Ben aslında tekrar yollasınlar istedim ama aynı şikayeti 5 defa yollamışım yanlışlıkla, beni atarlı bir müşteri sanıp anında iade yaptılar :D 

Sonra ben bu alışverişten umudumu kestim. Derken... Ocak ayında siparişim geldi :D Kimin suçu bilmiyorum ama paket resmen tam 3 ayda geldi. Geldi ya çok şükür. Parasını henüz ödemiş değilim kartta limit yok ama borçlar azalınca ödeyeceğime inanıyorum, içime sinmiyor :/

Bakalım neler almışım?


Small beden ama dökümlü, taytla harika duran bir tunik. 9.08 dolar.


Yine taytla falan giyilebilecek bir sweatshirt. Ceplerine, pandaya ve tüylü kapüşonuna bayıldım. 15.29 dolar. 


3 tane de kolye. Biri balkabağı arabalı, biri atlı karıncalı, biri de dünya ve dürbünlü. Üçü de çok hoşlar. Fiyatları sırayla 1.58, 1.29, 1.54 dolar.

Bu alışverişe Ekim'de 55 lira falan ödemiştim. Ama ne yazık ki dolar arttı. Ödeyince 65 falan ödemem gerekecek, zararlı çıkan ben oldum yani :D

Kargo ücretsizdi bu arada.

3 aylık maceraya rağmen yine Ebay alışverişi yaparım seve seve çünkü 65 liraya böyle hoş şeyleri alamazdım buradan :)

Siz Ebay alışverişi yapıyor musunuz?

8 yorum :

  1. tatlım güle güle kullan
    hepsi çok hoş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Beğenmene sevindim ^_^

      Sil
  2. Kedili tunik çok güzel çook.. Takıları çok hesaplı ebayde, burda olsa 20 TL'den aşağı satmazlardı. Güle güle kullan canım hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de en çok ona bayıldım ^_^ Evet böyle ilginç takılar çok uygun fiyata satılıyor :) Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  3. Ben de yaptım bir Ebay alışverişi ve aldıklarım dedikleri süreden 10 gün önce geldi çok şükür :) Belki ben de bir post hazırlarım onlarla ilgili. Bu arada aldıklarını özellikle kedili tuniği çok sevdim :) Satıcının ismini hatırlıyor musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel seninki erkenden gelmiş :) Bize de fikir olur bence yap bir post. Beğenmene sevindim :) Digitalzone88 adlı satıcıdan aldım ben hepsini ^_^

      Sil
  4. Parasını ödememelisin çünkü taahhüt ettikleri zamanda gelmemiş olması onların bir kusuru. O zaman sipariş verelim 2 yıl sonra gelsin ama parasını ödeyelim. Aldıkları para yalnızca ürünün değil hizmetin de parası. Dolayısıyla hizmette böyle rezillik yaşanırsa o parayı iade edeceklerini kendileri belirtiyorlar zaten. Ebay de alıcıyı koruma şeysinde bu konuyu barındırdığına göre para iadesi senin hakkın oluyor.

    YanıtlaSil
  5. Hizmet konusunda haklısınız ama yine de ürünleri alıp ödememiş olmak beni rahatsız ediyor bilmiyorum :/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...