Bobblehead Bunny

17 Şubat 2014

Alışveriş-24- İngiltere Alışverişim


Bugün sizlere blogger bir arkadaşım olan Esin sayesinde yaptığım alışverişten bahsetmek istiyorum. Aslında bir şeyler istemeyi pek sevmeyen bir yapım var. Ama işin ucunda makyaj olunca utancımı zorla yenip Esin'e benim için bir şeyler alabilir mi diye sordum. Sağ olsun beni hiç kırmadı, iki kere gitti, istediklerimi aradı, buraya kadar taşıdı ve kargoladı ^_^ Hakkını ödeyemem Esin, çok teşekkür ederim ^_^


İngiltere'den ne alır denilince aklıma bir Mua bir Sleek geliyor. Mua'dan istediğim paletler olmayınca ben de Sleek'den bir allık ve bir far paleti aldım. Allık paleti Lace, Far Paleti ise Oh so Special. Bir kere denedim ve harikalar ^_^

Diğerlerini de Ceren'den kopya çektim itiraf ediyorum :D Aklıma gelmezlerdi yoksa. Ama Hand Food'u da Scandal Eyes Nude kalemi de, Nivea Lip Butter'ı da aldığıma çok memnun oldum ^_^.

Fiyatlar (Pound)

Sleek Allık Paleti: 9.99
Sleek Far Paleti: 7.99
Soap and Glory Hand Food: 2.5
Rimmel London Scandal Eyes Nude Göz Kalemi: 2.99
Nivea Raspberry Rose Lip Butter: 2.10

TL olarak da Esin'e 93 lira gibi bir şey ödedim. Son derece karlı bir alışveriş oldu :) Ig satıcıları bir Sleek Far paletini 60 liraya satıyorlar mesela :)

Çooook teşekkür ederim Esin emeklerin ve beni kırmadığın için ^_^

18 yorum :

  1. Güle güle kullan canım fiyatları ne kadar uygunmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Epey uyguna geldi canım. Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Rica ederim ne demek ya bak sen oyle diyince utandim simdi hic onemli degil sen sev memnun kal bana yeter mutlulugun! =^.^=

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok beğendim, kullandıkça mutlu oluyorum ^_^ Tekrar teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Hepsini güle güle kullan ama en çok da Sleek allığı ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. İnşallah sen de kavuşursun ^_^

      Sil
  4. Benim de bi arkadaşım yaz tatilinde gidecek ingiltereye, ben de düşünüyordum ne aldırsam diye, senden kopya çekeceğim Aliceciğim :)
    İyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne alacağını bilemiyorsan mutlaka çek canım :)
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  5. güle güle kullan :) sleek paletlerden keşke benim de olsa :)
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Umarım senin de olur en güzellerinden :)

      Sil
  6. Güle güle kullan canım çok çok uygun olmuş senin adına çok sevindim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım ^_^ Çok uyguna geldi evet :)

      Sil
  7. Ayy cok guzel bir alısveriş olmus :) Cok canım cekti su an :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Alışverişe teşvik ediyorum hep sizi :D

      Sil
  8. Hepsi çok güzel, güle güle kullan canım:*

    YanıtlaSil
  9. niveayı mıncıklamak istiyorumm ):

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...