Bobblehead Bunny

23 Şubat 2014

Alice Instagram Diyarında- 13/14


Geçtiğimiz hafta Instagram yazısını yazmaya vaktim olmadı. O yüzden bu hafta ikisini birden paylaşıyorum :)


Yine karşıya geçtim. Sık sık geçiyorum çünkü uzak da olsa kalbim orada ^_^


Farlarımı depot edeyim dedim. Essence Quattro farlardan ne kadar inat ettiysem de birini bile sağlam çıkaramadım. 


Depot ettiğim farları düzenledim.


Flappy Bird'de 22 yaptım :)


Erkek arkadaşım 50 yap sana makyajlar alcam dedi, ben de 50 yaptım :P


Sevgililer günü indirimiden aldığım tek şey. Pişman mıyım? Hayır :D


Esin sayesinde aldığım İngiltere cicilerim geldi :) Teşekkür ederim tekrar :)


Douglas'tan bir alana bir bedava kampanyasından bu iki NYX farı aldım. Her Douglas mağazasında yokmuş ama bu kampanya nasıl oluyorsa !


Pek Bilmiş'imden hediye geldi. Öyle şirin bir paketti ki devasa mutlu oldum ^_^


ELCA'dan alışveriş yaptım. Detayları için tıktık.

Son iki hafta bunları paylaşmışım :)

İyi Pazarlar ^_^

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...