Bobblehead Bunny

9 Şubat 2014

Alice Instagram Diyarında-12


Bu hafta Instagram'da neler paylaşmışım ^_^


Keçeden farklı baykuşlar yaptım. 


Pucca'nın kitabını okudum. Tam eğlencelik, seviyorum kitaplarını :)


Flormar'ın Satin Matte serisinden Havana ve Leche'yi aldım. 


Keçeden cüzdan yaptım :)


Keçeden minik makyaj çantası yaptım :)


Yasemin'in çekilişinden kazandıklarım geldi. Ayrıntılı olarak paylaşacağım ^_^


Flappy Bird oynadım. 5 dakikada 2 yaptım. Yarım saatte 7. Sonra tıkandım. Sinirlenip kapattım :D

Benim bu haftam böyleydi. 

İyi pazarlar ^_^ 

6 yorum :

  1. Keçeden yapılan eşyaları çok seviyorum nedense güzel duygular uyandırıyor bende birde sen bu kadar güzel yapınca tek kelimeyle mükemmel =) ojelerinle ve oyununla mutlu hafta sonları=))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim :) Çok teşekkür ederim ^_^

      Sil
  2. Keçelerine ben de bayıldım:) Eğer fırsatım olursa kursuna gitmeyi düşünüyorum, stres atmak için harika bir yöntem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Kursa gerek yok aslında bence. Ben kendi kendime öğreniyorum yavaş yavaş :) Ama sosyalleşmek için neden olmasın ^_^

      Sil
  3. Keçe aşkım depreşti sabah sabah sayenizde :) Ne kadar da güzel olmuş hepsi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar mı güzeller ^_^ Teşekkür ederim çok :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...