Bobblehead Bunny

2 Şubat 2014

Alice Instagram Diyarında 11


Bu hafta iyileşmeye çalıştım ve genelde evde dinlendim. Pek bir şey yok o yüzden :) Acaba Instagram'da neler paylaşmışım ^_^


Yine keçelerle uğraştım ^_^ Gelin ve damat çalıştım gördüğünüz gibi. 


Ikea'dan kendime meşhur mumluklardan aldım :) Ben de blogger sayılır mıyım artık :D


1000 kişi olduk! Çok teşekkür ediyorum beni takip eden herkese ^_^


Böyle de bir çekiliş dolaşıyor Instagram'da. Hayretler içerisinde bakıyorum :/



Haftaya bu şeker manikür blogda olacak ^_^

Bu haftalık bu kadardı :)

İyi pazarlar ^_^


4 yorum :

  1. Aaa hangi cekilis ki o yaaaaa . Merak ettim tatlim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimin olduğunu hatırlamıyorum ama çok belli kullanılmış olduğu :)

      Sil
  2. isteyen katılır çekilişe isteyen katılmaz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki, farkına vardığı halde kullanılmış fırça kullanmak isteyen katılabilir :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...