Bobblehead Bunny

3 Ocak 2014

Yves Rocher Kayısılı Peeling


Elimdeki peeling bittiğinde tercih ettiğim peeling Yves Rocher'in kayısılı peelingi olmuştu. Çünkü sevgili Başak iyi yorumlamıştı bloğunda ve ben de merak edip almıştım. Pişman olmadım ^_^


Ürünün ambalajı değişti ama eminim sorduğunuzda yardımcı olacaklardır :)


Ürün 50 ml ve ne yazık ki içeriğinde paraben var. Olmasa çok daha mutlu olabilirdim sanırım. 

Not: Ürünün ambalajı değişmişti kısa bir süre önce. İçinde paraben de yokmuş artık. Bilgi için teşekkür ederim Makyaj Dünyam :) 


İçince küçük tanecikler barındırıyor. Tanecikler kayısı çekirdeği olabilir sanırım emin olmasam da. Tanecikler erimiyor ama cildi çiziyor gibi de değiller. 

Ben bu ürünü haftada 1-2 kez uyguluyorum. Karma bir cildim var bende tahrişe sebep olmadı. Kullandığımda verdiği yumuşacık etkiyi ve verdiği temizliği seviyorum. Biterse tekrar alabilirim sanırım. 

Yves Rocher'in bu peelingini yanılmıyorsam 16 liraya bulabilirsiniz. Sık sık yapılan indirimlerle daha uyguna almanız da mümkün. 

Siz bu peelingi denediniz mi? Favori Yves Rocher ürünleriniz neler?

Not: Cildinizde sivilce sorunu varsa peeling konusunda dikkatli olmanızı öneririm. Sivilcelerinizi arttırabilir. 

24 yorum :

  1. Alice'cigim bende bu peelingi severek kullanıyorum . Cildim hassas olmasına ragmen herhangi bir tahrişe yol acmadı. Ayrıca Yves Rocher'nin sac bakım yagı da cok harika ve guzel. Bu arada bu peelingin fiyatı dusmus. Bugun magazaya gittigimde 12.9 liraydı. İndirimle birlikte 9.9 liraya geliyordu :)) İlk defa bir firmanın fiyat indirdigini gordum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç bakım yağı bende de var canım severek kullanıyorum :) Çok iyiymiş fiyatı isteyenler kaçırmaz umarım :) Ben de bir bakayım güzel indirimler var sanırım :)

      Sil
    2. Bu ürünü kendi mağazası dışında nerelerden bulabilirim?

      Sil
    3. Online mağazalarından alabilirsiniz :)

      Sil
  2. Yves Rocher'den indirim hakkım var ama bir türlü karar veremediğim için bir şeyler alamadım ben de. Peelinge ihtiyacım olmadığı için onu elemiştim. Yorumları merakla bekliyorum ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duş jelleri, saç bakım yağı, peelingi, yulaflı el kremi güzel denediğim kadarıyla :)

      Sil
  3. uzun zamandır denemek istiyorum yolum bir türlü düşemedi şu mağazaya, kokusu çok hoştur eminim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu çok güzel. Mağazada denemek için ürün de koyuyorlar yanılmıyorsam. Orada bakabilirsin yapısına :)

      Sil
  4. Yves Rocher'nin hiçbir ürününü denemedim şu ana dek, ancak bu peeling hakkında yapılan yorumları okudukça almamak için zor tutuyorum kendimi. Malum bir project pan'im var :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peeling kaçmıyor ya project panin bitince alırsın, bozdurmayayım panini :)

      Sil
  5. ben de kullanıyorum ama içinde paraben olduğuna dikkat etmemişim üzüldüm valla şimdi :/

    YanıtlaSil
  6. haklısın canım benimde tek tük var ve peeling kullanmaya korkuyorum orta derecede ama artıcak diye ödüm kopuyor.Yine bilgilendirici bir yazı olmuş eline sağlık bu arada bende bir blog açtım göz atarsan çok sevinirim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az miktarda sivilce varsa sivilceli bölgelere uygulamayarak yapmak en mantıklısı. Ama cildin her noktasında varsa uygulanmamalı :)

      Sil
  7. Bende kış indiriminden aldım ama henüz kullanmadım şu aralar stres kaynaklı cilt sorunu yaşıyorum :// herkes çok memnun umarım benimde çok işime yarar :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sen de denediğin zaman seversin Sena :)

      Sil
  8. bende pembe grayfurtlu olan peelingi kullanıyorum neutroganenın ama buda denenebilir yazın için teşekkürler eline sağlık bu arada bende bir blog açtım kanalıma bekleriim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende denemek istiyorum ama paraben olmadığını sanıyordum :/

      Sil
  9. şu sıralar indirimliydi, paraben olmasa alacaktım vazgeçtim. takipteyim sizi de bloguma beklerim

    http://lamapink.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Paraben olması olumsuz bir özelliği :/ Bakıyorum hemen :)

    YanıtlaSil
  11. Canım ambalajını ve içeriğini değiştirmişler sanırım. Ben yeni aldım ambalajı farklı ve içerisinde paraben yok bilginize. Paraben yüzünden almayanlar için yazıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim bilgi için. Ambalaj değişikliğini biliyordum da içeriği bilmiyordum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...