Bobblehead Bunny

7 Ocak 2014

Yves Rocher El Kremi- Organik Yulaf


Aslında bu el kreminin yazısını yazmayı düşünmüyordum bir süre ama baktım şu an yüzde elli indirimde. Almak isteyen olur belki diye hemen yazayım dedim :)


Ürün pompalı bir şişede. 200 ml'lik bir ürün yani oldukça büyük.

Ne yazık ki paraben içeriyor. İçermese daha çok ısınabilirdim. Ayrıca kullanım ömrü de 6 ay. Altı ayda biter mi emin değilim :)


Yoğun bir kıvamı var. Bir body butter gibi değil ama yine de yoğun denebilir. Kolayca emiliyor ve güzel nemlendiriyor. Kokusunu ben seviyorum hatta bayılarak aldım ama siz sevmeyebilirsiniz de. Ama hiç sorun değil mağazalarda deneme imkanınız var :) Ayrıca bunu beğenmezseniz zeytinyağlı ve vanilyalısı da var :)

Ürünün normal fiyatı 19.90. Ben indirimde 13 liraya almıştım sanırım bu boyutta bir el kremi için gayet iyi bir fiyat. Şu an ise 9.90'a satılıyor. İhtiyacınız varsa mutlaka bakın, deneyin derim.

Siz Yves Rocher'in el kremlerinden kullandınız mı? İndirimlerinden bir şey aldınız mı?

6 yorum :

  1. Ürün bence de 6 ayda bitmez :)

    YanıtlaSil
  2. ben de indirim var markayı deneyebileceğim diye büyük bir heyecanla vanilyalı vücut losyonunu aldım
    ama büyük bir hayal kırıklığına uğradım. Ürünün içeriğinde bütün paraben türevleri varmış. Koskocaman
    organik vanilya yazmışlar bir de bütün paraben türevlerinin olduğu bir ürüne organik vanilya koyunca nolucaksa artık
    daha sonra niye içeriğini araştırmadım diye kendime kızıp bakıyım yazan olmus mu dedim ama malesef yazan birini bulamadım
    senin bu ürünü tanıtırken içeriğini göstermen çok güzel olmuş:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yves Rocher hep bitkisel kozmetik falan diyor ya hani, bitki özleri var ürünlerinde yalan değil ama bol bol kimyasal da var :) Markanın Bio serisi temiz içerikli bir tek sanırım :)
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Madem paraben içeriyor neden 6 ay kullanım süresi var ironik olmuş :) İçermeseymiş keşke, tam benlikmiş. Gerçi kullandığım Soap&Gloryler de paraben cenneti ama kokusu için katlanıyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu ben de düşündüm Eda :) Hani yukarı sıralarda bir de, o kadar paraben ömrünü uzatmıyor mu dedim içimden :) Paraben olmaması sağlığımız adına daha iyi ama maalesef pek çok ürünün albenisine kapılıyoruz :/

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...