Bobblehead Bunny

23 Ocak 2014

Tuğçe'nin Kaleminden İstanbul Blogger Buluşması Sponsorlarımız-3


Tuğçe'nin Kaleminden bloğunun sahibesi sevgili Tuğçe'nin düzenlediği buluşmaya katılmış, çok güzel geçen buluşmamızın ayrıntılarından şurada, sponsorların ikinci kısmından da burada bahsetmiştim. Şimdi buluşma sponsorlarımızın 3. ve son kısmını yazmaya geçiyorum :)


Keçe Tasarım Atolyesi'nin hediye ettiği el emeği keçe süslemesi :)

Makarna Lütfen'in yolladığı makarna. Pişirmeye kıyamam ben bunu öyle miniş :) Ayrıca %10 indirim kodu da vardı pakette.


Cookieborn Kurabiye'nin buluşmamıza özel kurabiyeleri. Fikre bayıldım. Yemeye kıyamıyorum :) Sitelerinde çok güzel kurabiyeler var, bir göz atın derim :)


Alfar kozmetiğin hediyeleri. Catherine Arley'i pudralarıyla tanıyoruz zaten. Elite de benim rujlarıyla tanıdığım bir markaydı. Deneme şansım olacak ürünlerini :)


Dr. Oetker bize tatlı hediyeler yollamış. Kilo alıyoruz ama :D Bu arada annem şu yeni çıkan Limonlu Wolke keklerinden almış. Pişirdik, çok güzel gerçekten, merak ediyorsanız şans verebilirsiniz :)


Doa Kozmetik özellikle büyük boy Shea yağı ile gönlümü çaldı. Çünkü küçüğünü kullanmış ve memnun kalmıştım. İlk fırsatta saçıma maske yapacağım :) Diğer yağların da nasıl kullanıldığını çözeyim, kullanacağım:)


Ixora ile zaten tanışmıştım, bir çekilişimiz de var hatta şu an. Katılmak isterseniz tıktık. 


Oriflame'in daha önce rujlarını ve sabunlarını kullanmıştım. Temsilcileri olsam mı diye de her ay düşünüp karar veremiyorum :D Ürünlerini severek deneyeceğim.

Buluşmayı düzenleyen Tuğçe'ye, katılan ve renk katan blogger arkadaşlarıma ve sponsor firmalarımıza  bir kere daha teşekkür ediyorum :)

Sevgiler ^_^




2 yorum :

  1. merhaba
    4 mayıs 2014te blogger buluşmasına katılmak ister misiniz?
    http://ilkblogdenemem.blogspot.com.tr/2014/03/4-mays-2014-blogger-yzarlar-bulusmas.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Aynı gün bir buluşmada olacağımı diğer yorumunuza cevap olarak yazmıştım. Yine de tekrar teşekkür ederim.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...