Bobblehead Bunny

23 Ocak 2014

Tuğçe'nin Kaleminden İstanbul Blogger Buluşması Sponsorlarımız-2


Geçtiğimiz gün Tuğçe'nin düzenlediği blogger buluşmamızın detaylarından şurada, dün de sponsorlarımızın bir kısmından  da burada bahsetmiştim. Çok uzun olur diye böldüm :) Bugün iki sponsorumuzdan bahsedeceğim. Instagram hesabında satış yapan Pink Black Beauty Care'den Nevra Hanım ve Rossmann Türkiye ekibinden Melek Hanım buluşma günü  de yanımızdaydılar. O yüzden biraz uzun bir yazı oldu, kalan sponsorlarımızı yarına bırakayım dedim :)


Pink Black Beauty Care'den Nevra Hanım çok şık hediyeleriyle gelmişti, yazımda bahsetmiştim. Cici mi cici bir de poşeti vardı bu ürünlerin. Saklıyorum ama ne yazık ki resimlememişim :) Hesabından bakabilirsiniz ama kendisi paylaşmış :) Nevra Hanım Instagram'da özellikle dermokozmetik üzerine satış yapan biri. Bu aralar Instagram satışlarına güvensizlik var biliyorum ama ürünlerin eczanelerinden olduğunu ve dileyene fatura da yollanabileceğini söyledi. Ama bu durumda indirimli alışveriş yapma olanağınız da olmuyormuş tabii ki. Ayrıca hesabında Eos, Revlon ürünleri falan da gördüm dilerseniz bakabilirsiniz.
Denememiz için pek çok ürün ve tester getirmişti bize. Gerçekten çok cömert bir paketti. Ayrıca ürünler hakkında bizi tek tek bilgilendirmesi ve paketin hazırlanışından ne kadar özenli birisi olduğu da belliydi :) 

Beni pakette en çok meraklandıran ürünler sol üst köşede görebileceğiniz kendilerinin ürettiği tırnak bakım yağı ve gül suyu. Laboratuvarda üretilmişler ve 3 gün gibi bir süre almış üretilmeleri. Böyle büyük bir emeğin ürününü denemek için sabırsızlanıyorum tabii ki. Diğer ürünleri de denedikçe yorumlayacağım :)

Nevra hanıma ilgisi, samimiyeti ve özeni için teşekkür ederim :)


Rossmann'dan gelen Melek Hanım'dan (kendisi eğitim sorumlusuymuş) da bahsetmiştim etkinlik yazımda. Öncelikle Melek Hanım'la Rossmann üzerine sohbet ettik. Rossmann'a sık sık gittiğimi ve kendi ürünlerini ve yaptıkları güzel indirimleri takdir ettiğimi bilirsiniz zaten. Melek Hanım da bilgime bilgi kattı :) Ürünlerin arkalarındaki yazıları Almanca'dan Türkçe'ye çeviren kendisiymiş bu arada :) Almanca öğrendiğimi söyleyince bana Almanca adımı sordu :) Hepimizin maillerini ve blog isimlerini aldı, gerçekten çok ilgili ve sevimli bir bayandı. Bir firmada çalışanlar gerçekten de o firmanın gözümüzdeki algısını etkiliyor. Rossmann'ın mağaza içi çalışanları düzgün ve saygılı zaten, bizimle ilgilenen Melek Hanım'ın böyle ilgili ve bilgili olması Rossmann'ı gözümde daha iyi bir konuma çıkardı diyebilirim :)

Ayrıca Melek Hanım etkinlikte bize bu ürünlerin hepsini tek tek tanıttı. Denedikçe yorumlarımı da yazacağım. Şansıma çoğu daha önce denemediğim ürünler :) Melek Hanım'a ilgisi için teşekkür ediyorum :)


Rossmann Türkiye'ye ve Pink Black Beauty Care'e çok teşekkür ederim ^_^

Yarın 3. ve son yazıyı yazacağım :) Umarım severek okuyorsunuzdur :)


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...