Bobblehead Bunny

22 Ocak 2014

Tuğçe'nin Kaleminden İstanbul Blogger Buluşması Sponsorlarımız-1


Geçtiğimiz gün Tuğçe'nin düzenlediği Blogger Bulışmasına katıldığımdan şurada bahsetmiştim. Bugün ise sponsorlarımızın bir kısmından bahsedeceğim. Tek yazıya sığdırmak sıkıcı oluyor diye düşündüm :) Belli bir sıraya göre yazdım sayılmaz bu arada :)


Fresh'n Soft zaten ürünlerini severek kullanıyordum. Özellikle ıslak mendillerini :) Bu kadar değişik ürünleri olduğunu da bilmiyordum, tanışmış oldum :)


Bebak'ın acı badem sütünü çok uzun yıllar önce denemiştim ve beğenmiştim. Tekrar deneme şansım oldu :) Ayrıca makyaj temizleme mendillerini de deneme fırsatım oldu :)


Cicili Bicili Sabun'un gönderdiği sabuna bayıldım. Çeyizime koyasım var aslında ama sabun bozulur diye korkuyorum:)


Orkide Hareketi bize isimlerine yaraşır renkte bir far göndermiş :)


Cecile Terracota allık Turuncu Kasa çekilişinden payıma düşen şey :) Ayrıca Dermo Bakım da sponsorlarımızdandı ama çekilişlerinde benim şansıma bir şey çıkmadı :) Ceren ve Seregon güle güle kullansınlar :)


Cosmed cömert davranıp bize tam boy ürünler yollamış :) El kremi ve maskeyi severek deneyeceğim ama selülit ürünlerini ne yapsam bilemedim :)


Dore Çorap da sponsorlarımızdandı. Ten rengi çoraba göz diktim ama bedenime uymadı :( Zayıfım ama bacaklarım uzun çünkü. Çocuk çorabının da özellikle simli olmasına bayıldım. Bana olsa giyeceğim yani :D Tayt da çok şeker ama bana olmuyorlar. Hangi çocuğa gidecekse çok şanslı :)


Essence ürünlerini zaten bol bol kullanıp yorumluyorum biliyorsunuz. Bu yüzden beni çok sevindiren bir paket oldu. Çantası da çok şeker ^_^ 

Sponsorlarımıza teşekkür ediyorum :)

Yazının devamı gelecek ^_^



2 yorum :

  1. Ne güzelller hepsi güle güle kullan canım.
    Fresh'n soft mendillerle aşk yaşıyorum ben bu arada bende etkinlikte senin gibi diğer ürünleri ile ilk defa tanışacağım bu hafta :))
    Çorapların sana olmayacak olması kötü olmuş neyse sende benim gibi hediye edersin :)) Farın orkide rengi olması da güzelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      İyi eğlenceler sana etkinlikte :)
      Ben de hediye edeceğim zaten :) Farın rengi de tam senlikmiş :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...