Bobblehead Bunny

21 Ocak 2014

Tuğçe'nin Kaleminden İstanbul Blogger Buluşması


Geçtiğimiz Cumartesi Tuğçe'nin Kaleminden bloğunun sahibesi sevgili Tuğçe'nin davet ettiği İstanbul Blogger Buluşmasına katıldım. Güzel bir buluşma olacağını tahmin ediyordum zaten ama güzel ne kelime harika bir buluşmaydı bence. O kadar eğlenceli ve samimiydi ki herkes :) Beni de davet ettiği için Tuğçe'ye ne kadar teşekkür etsem az :) Bugün buluşmamız nasıl geçti ondan bahsedeceğim :) Resimler Tuğçe'nin bloğundan çalınmıştır :D 

Buluşma Bostancı'daydı. Epey uzak olduğu için bana sabah 8.30'da kalkıp hazırlandım. 10.45 gibi de evden çıktım. Yolda kızlara mail attım 12.30 gibi Söğütlüçeşme'de olacak olan var mı diye. Ezgi, Selin ve kendisinin 12.20 gibi orada buluşacağını söyledi. Ben de 12.10 gibi ulaşınca beklemeye başladım. Baktım karşıdan Selin geliyor. Beni de görünce gülümsedi ve şaşırdı. Halbuki kendisini beklediğimden haberi yokmuş :D Neyse Ezgi'yle de buluşup minibüste tıngır mıngır kaynatarak buluşma mekanına geçtik. 


Kızlar yavaş yavaş gelmeye başladılar. "Aaaa Alice sen misin, aaa Seregon sen misin, aaaa Yar Bana Bir Eğlence sen misin?" nidaları arasında kaynaşmaya başladık :D

Bu arada Tuğçe çok cici birer kart yaptırtmıştı bizlere.  Hatıra olarak saklayacağım tabii ki :)


Bunlar katılan güzeller güzeli kızlarımız. Herkes birbirinden tatlı, birbirinden samimi, birbirinden güzeldi gerçekten de :) Sohbetlerine doyamadım hiç :) Bizden sonra bir etkinlik olduğu için daha fazla kalamadık, yoksa daha fazla kalıp biraz daha sohbet etmeyi çok isterdim :) Ben arada çok güzel kamufle olmuşum, tabii ki hayalet blogger olarak beni göremeyeceksiniz :)

Ayrıca buluşmanın yer aldığı Cordon Cafe & Restaurant da çok güzel bir yerdi. Hem temiz ve şıktı, hem de çalışanları çok ilgiliydi :) Bir de organizasyonda ve fotoğraflarda emeği geçen Pastel Sanat'a da teşekkürler :)


Rossmann Türkiye'den Melek Hanım bizlerle hem sohbet etti, hem Rossmann ürünlerinden bahsedip bizi bilgilendirdi, hem de bize bahsettiği ürünlerden hediye etti. Rossmann'ı zaten seviyorum biliyorsunuz, böyle tatlı ve ilgili bir temsilcileriyle tanışmak sevgimi daha da arttırdı :)


Ardından Pink Black Beauty Care'den sevgili Nevra Hanım bize hem Instagram sayfasından, hem de bize hediye ettiği ürünleri nasıl kullanacağımızdan bahsetti. Özellikle kendi üretimleri olan tırnak bakım yağı ve gül suyunu kullanmak için sabırsızlanıyorum :) Nevra Hanım çok tatlıydı bu arada onunla da bol bol sohbet etme imkanımız oldu :)


Sponsor firmalarımız bize pek çok hediye yollamışlardı :)


Tuğçe, Nevra Hanım'ın da yardımlarıyla Dermo Bakım ve Turuncu Kasa çekilişlerini gerçekleştirdi :)


Pastamızın güzelliğine bakar mısınız? Gözde Pasta'nın sahibi Gözde Hanım'ın ellerine sağlık. Hem gözümüze hem damak tadımıza hitap etti :) Gözde Hanım pastalarında gerçek inek sütü ve tereyağı kullanıyormuş. Pastasının kreması o kadar hafifti ki :)


Bu da buluşmadan benim çektiğim tek kare :) Pastamızı yapan Gözde Hanım'ın oğlu Emir bey annesinin kremleriyle oynarken :) Maşallah çok tatlı bir çocuktu. Buluşmanın maskotuydu diyebilirim :)

Böyle güzel bir buluşma için ve ilgisi, özeni ve samimiyeti için sevgili Tuğçe'ye çok teşekkür ederim. Katılan bütün blogger arkadaşlarımla da tanıştığıma çok memnun oldum :) Sponsorlar üzerine sonra yazacağım. Buluşmayı anlat anlat bitiremedim çünkü çok güzeldi :) 

Katılanlar

Tatlı mı tatlı buluşma sahibesi blogger :)
tugceninkaleminden.blogspot.com

Yazının sahibi blogger :P
alicemakyajdiyarinda.blogspot.com

Tanıştığımıza aşırı sevindiğim şen şakrak blogger:)

Yaşını göstermeyen tatlı anne blogger :)
buneguzellik.blogspot.com

Pek konuşamasak da kanımın kaynadığı blogger :)
ecegucel.blogspot.com

Tanıştığımıza her seferinde memnun olan hoş sohbet blogger :D
makyajayenibaslayankiz.blogspot.com

Şeker mi şeker canım arkadaşım olan blogger  ^_^
marstandusenkadin.blogspot.com

Güzel gözlü sevimli blogger :)
yarbanabireglencee.blogspot.com

Kalbi de kendisi kadar güzel olan blogger:)
beautybysyln.blogspot.com

Oğlu da kendisi kadar tatlı olan pastacı anne :)

14 yorum :

  1. ayyy kuzum bende aynı şeyi senin için düşünüyorum kalp kalbe karsı :) Tanıstıgıma cok memnun oldum :P :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Hahah Ezgi'nin üzerine çok gidiyoruz sanırım :D

      Sil
  2. Tanıştığımıza her seferinde memnun olan hoş sohbet blogger :D her zaman her yerde ifşa et beni tamam mı :) Hep Ceren yüzünden oldu bunlar:(((( o zaman son kez "TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM" :)))))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Edeceğim tabii ki :D Hep Ceren hep Ceren :D Tamam bu son olsun :))

      Sil
  3. Hayalet güzelim beniiim :) Canım ne güzel bir yazı olmuş.. Eline sağlık. Seni tanımak çok güzeldi tekrar görüşelim :) Güzel sözlerin için çok çok teşekkür ederim öpüyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihih :) Teşekkür ederim, öyle güzel bir buluşmaya az bile :) Umarım tekrar görüşürüz. Öpüyorum ben de :)

      Sil
  4. aayyy ne güzel olmuş, özendim valla. inşallah ankarada da olur blogger buluşması :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, ne güzel bir etkinlik olmuş bu böyle :) Blogdan tanıştığım ve kısa sürede çok yakın arkadaş olduğum insanalarla buluşmayı ben de çok severim. Bu tür arkadaşlıklar blog dünyasının bize manevi katkısı :))) ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Evet çok güzeldi :) Kesinlikle bu arkadaşlıklar bize bloglarımızın en tatlı katkısı :)

      Sil
  6. Tanıştığımıza bende çok memnun oldum canım:) umarım en kısa zamanda tekrar buluşuruz:) öpüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım buluşuruz canım. Öpüyorum ^_^

      Sil
  7. Tatlım, ne güzel etkinlik olmuş. Seninle yüz yüze tanışmak çok isterdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleydi canım ^_^ Olsun başka bir zamana inşallah görüşme şansımız olur :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...