Bobblehead Bunny

9 Ocak 2014

The Body Shop Born Lippy Dudak Balmı- Raspberry- Frambuazlı


Geçtiğimiz ay katıldığım etkinliğe The Body Shop da sponsordu. Yolladıkları Born Lippy balmı denedim. Bakalım düşüncelerim neler?


Bu kalpli kutu Born Lippy'nin üçlü hediye seti. Hediye vermek için çok uygun gerçekten. Bir kişiye hediye edebilir, ya da yanına ufak hediyeler ekleyerek 3 hediye bile hazırlayabilirsiniz :)


İçinde Strawberry, Passionberry ve Raspberry olmak üzere üç dudak balmı var. 


Benim şu an kullandığım Raspberry yani frambuazlı olan. Bozulurlar diye diğerlerini açmadım. Zaten kocamanlar ben bitiremem hediye ederim :)


Frambuazlı Born Lippy kırmızı renkte. Dudağa pek renk verdiği söylenemez. Kokusunu rahatsız edici bulmadım ben hatta frambuaz kokusunu sevdiğim için hoşuma gitti :)


İçeriği de beni mutlu etti. Listede paraben görmemek hoşuma gitti. İçim daha rahat sürüyorum diyebilirim.

Ben ürünü severek kullanıyorum. Dudağı nemlendirmesi yeterli ama harika değil. Çatlak dudakları tedavi ediyor diyemem tedavi edici değil ama dudakları güzel nemlendiriyor. Sevmediğim tek yanı kavanozda olması oldu. Onu da bu balmı sadece evde kullanarak çözüme ulaştırdım. En azından dışarının pisliğiyle dokunmuyorum, daha hijyenik oluyor :)

Ürün 10 mllik kavanozda. Kullanım ömrü 12 ay. The Body Shop mağazalarından edinebilirsiniz. Emin değilim ama sanırım 15 lira civarında bir fiyatları var (yanlışsam düzeltin lütfen)

Siz The Body Shop'un hangi ürünlerini kullanıyorsunuz?

15 yorum :

  1. Canim cok guzel bir yazi daha olmus ellerine sağlık bende kavanoz urunlerde hijyenden yanayim evde kullanman gercekten iyi fikir :)
    Ufak bir ricam olacak daha fazla kendin yap yazilari yazar misin onlari okumakta cok eglenceli geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :)

      Kendin yap şeyleri yapmıyorum canım sürekli o yüzden sürekli paylaşmam da mümkün olmuyor. Ama yaptığım bir tane var haftaya paylaşabilirim onu :)

      Sil
    2. Canım yazdığın yazı sayesinde born lippy almaya karar verdim. Bazı framboazlı lip balmların kokuları hep çok ağır olurdu. Born lippynin kokusu da öylemi yoksa hafif mi?

      Sil
  2. Güzel günlerde kullan canım :)
    Çok sevimli duruyor paketleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sena :) Ben de çok sevimli buldum ^_^

      Sil
  3. Bende kavunlusu vardı, çok güzel cidden harika kokuyorlarve yumuşacık yapıyorlar. :)

    YanıtlaSil
  4. Kokuları gerçekten harika, bende metal ambalajlılardan vardı yine 2 lü set halinde satılıyordu, ama dudağımı parlatmaktan öteye gidememişlerdi. Bakalım yenileri nasıl :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper nemlendirici olmasalar da ben beğendim. Etkisiz eleman değiller :)

      Sil
  5. Bende de çileklisi vardı kokusuna bayılıyorum, iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  6. merhaba! :) siteni yeni keşfettim... özellikle ürünlerin içeriğiyle ilgili bilgiler veriyor olman gerçekten harika. <3 <3 :) çünkü pek çok kişi önemsemiyor ne yazık ki :( ürünlerin içinde bulunmaması gereken (zararlı) maddelerle ilgili bir yazı hazırlamanı çook istiyorum açıkçası. şimdiden teşekkürler......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Güzel yorumun için çok teşekkür ederim :) Ürünlerin içerikleri hakkında uzman değilim ne yazık ki. Okuduğum kadarıyla zararlı olan ya da olabilecek şeyleri biliyorum sadece. O yüzden öyle bir yazı yazmam ne kadar doğru olur bilmiyorum. Ama belki daha sağlam kaynaklardan araştırırsam yazabilirim :)

      Sil
  7. Çok tatlılar canım güle güle kullan:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...