Bobblehead Bunny

1 Ocak 2014

Purederm Oksijenli Köpüren Maske- Yabanmersinli


Gratis onlarca maske çeşidiyle beni şaşırtıyor bazen. Yazılarını yazmasam da alıp denediğim maskeleri var :) Bu maskeyi bana doğum günümde Tuba hediye etmişti. Kullanınca merak edenler için yazısını da yazmak istedim :)


Bu maske iki kullanımlık bir maske. Kullanımı da ilginç olan bir maske :) Kullanırken ellerinizin ve yüzünüzün kesinlikle kuru olması gerekiyor. Kuru olmazsa maske köpürmüyormuş. Bu maske sizi şaşırtacak çünkü normalde jel gibi bir kıvamı var. Ama yüzünüze sürdüğünüzde traş köpüğü gibi köpük köpük oluyor. Uyguladıktan sonra 1 dakika kadar masaj yapıp sonra yıkıyorsunuz. Yıkadıktan sonra da tonik uygulanması söyleniyor. 

Ben belirtilen şekilde uyguladım ve memnun kaldım. Cildim temizlendi sanki. O yüzden şeftalili çeşidi ile birlikte bu maskeyi yedekledim :) Tabii ki herkes memnun kalacak diye bir şey yok sonuçta cilt bu :)


Ürünün kullanım talimatlarına ve içeriğine bu resimden bakabilirsiniz. 

Purederm maskeleri Gratis mağazalarında 2.25 liraya bulabilirsiniz. İndirimlerde 1.5 liraya düşüyor sanırım kaçırmayın ihtiyacınız varsa :)

Siz bu maskeleri denediniz mi? Gratis'te satılan maskelerden hangilerini severek kullanıyorsunuz?

18 yorum :

  1. Bu maske benim en favori maskelerimden. Kac tane aldim bitirdim yedekte kac tane var bilmiyorum. Yapisi , verdigi his , temizlemesi cok guzel. Cildim bu maskeyi kullandigimda remen parliyor aydinlaniyor. :)) senin de memnun kalmana sevindim tatlim guzel gunlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de memnun kaldın demek :) Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  2. Denemedim ve çok merak ettim, bir ara sepetime atıp deneyeceğim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygun da bir şey zaten denemekten zarar gelmez sanırım :)

      Sil
  3. Böyle maskeleri çok eğlenceli buluyorum :) Bende deneyeyim bunu :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba! :) Ben bu maskenin şeftalili olanını denedim ve çok memnun kaldım. Cildim çok hassas olduğu için her maskeyi deneyemiyorum, temkinli yaklaşıyorum. Bu maskede 1 dakika olayı ve kalıp gibi olmaması beni kendine çekti. Dedim 1 dakikada kızarıklık ya da kaşıntı yapmaz, yaparsa da hemen yıkarım diye düşünmüştüm. Sonuç; memnun kaldım :) Şu anda maske olarak bundan başka kullanmıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Şeftalili olanını ben de aldım, kullanacağım :) Evet çok çabuk temizleniyor o açıdan da güzel bir maske. Memnun kalmana çok sevindim ^_^

      Sil
  5. İlk defa bu indirimde gratisin maskelerinden aldım. Aslinda niyetim yazilarinda gordugum Pierre F ve bi baska blogda övülen L'action göz altı maskelerinden almaktı ama kalmamıştı, ben de tek kullanımlık Snail ve Ampoule maskelerden aldım. Yabanmersinli ampoule maskeyi uyguladım ve memnun kaldım. Bu tip nem maskelerinin etki ömrü epey kısa oluyor en azından benim kuru yanaklarimda böyle ama bu sefer sanki daha uzun süreli oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pierre F maske çok güzel onu da öneririm :) Güle güle kullan aldıklarını :) Evet bu maske daha bir etkili sanki normal maskelere göre ben de sevdim :)

      Sil
  6. Ne zamandır aklımda bu maske ama almayı unutuyorum püü bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir dahaki indirimde yakalarsın canım olsun :)

      Sil
  7. Hep alsam mı almasam mı oluyordum, yazı için teşekkürler Alice :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek :) Ben beğendim umarım sen de beğenirsin :)

      Sil
  8. çok merak ettiğim bir ürün :) beğendiğine sevindim izmire gidince bende alayım.

    ah o gratis koca şehrime bir tane mağaza açmıyor :( the balm dan essence den mahrum kaldığımız yetmiyor bide böyle güzel ucuz şeyleri alamıyoruz :( küsüm gratise

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzmir'e gidince bakarsın :)

      Keşke her şehre en azından bir tane açsalar :)

      Sil
  9. bu ürünü aldım ama daha kullanma fırsatım olmamıştı. Eve gidip hemen deniyorum:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...