Bobblehead Bunny

10 Ocak 2014

Nuxe Huile Prodigieuse Kuru Yağ


Katıldığım bir çekilişte kazandığımda havalara uçtuğum, bir süredir kullandığım Nuxe Kuru Yağ üzerine bir yazı yazacağım bugün. 


Peki nedir bu kuru yağ diyorsanız hemen açıklayayım :) Sürdüğünüzde vıcık vıcık yağlı olmayan, yumuşaklık bırakan bir yağ olduğu için kuru yağ ismi verilmiş kendisine. 


%95.9 oranında doğal içerikten oluşan bir ürün bu. Açıldıktan sonra kullanım ömrü 1 yıl. Yüzünüz vücudunuz ve saçlarınız için kullanabiliyorsunuz. Ben genelde yüzüm için kullanıyorum. 


İçeriği ise bu şekilde. Son derece temiz bir içeriği olduğunu söyleyebilirim. 


Peki ben nasıl kullanıyorum? Ben bu yağı geceleri nemlendirici niyetine kullanıyorum. İlk önce çalkalıyorum, sonra parmaklarıma döküp yüzüme dağıtıyorum. Yüzüm tarafından hemen emiliyor yağlı bir his bırakmıyor. Sadece geceleri kullanmamın sebebi ise bendekinin simli olması. Çünkü simler kendini belli ediyorlar :) Ayrıca yüzüme sürdükten sonra elime de dağıtıp bazen saç uçlarıma da sürüyorum. Ellerim ve saçlarım da yumuşacık oluyor ^_^

Ürünün fazla gelme sorunu yok. Tam istediğiniz kadar yağ alabiliyorsunuz, israf olmuyor. Çok güzel kokuyor. Ben kullandığımdan beri cildimin daha yumuşak ve güzel olduğunu hissediyorum. Cildim karma, sabah uyandığımda T bölgem yağlı oluyor ama yıkayınca geçiyor. Ürün bende sivilceye, yağ bezesine falan sebep olmadı, severek kullanıyorum. 

Ürün çok bereketli bu arada. 1 ay falan kullandım öyle çektim resmi, dopdolu gördüğünüz gibi. Fiyatını tam bilmiyorum ama internetten baktığım kadarıyla 50 ml Nuxe Kuru Yağ'ı 50 liraya bulmak mümkün. İyi ki tanışmışım bu ürünle. Biterse alacağım bir ürün oldu kendisi, cildimle çok iyi anlaştı :)

Siz Nuxe ürünlerini kullanıyor musunuz? Kuru yağını kullandınız mı?


16 yorum :

  1. Işıltılı olduğu için saçlarda çok şık duruyordur sanırım :/ Denemek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçlarda ışıl ışıl duruyor evet :)

      Sil
  2. Çok istiyorum bunu almayı ama simsiz olanını. :) Güzel günlerde kullan tatlım. ^__^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Simsiz olanı sana daha çok hitap ede bence de. Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  3. en sevdiğim kuru yağ..özellikle yazın bu ürün olmadan düşünemiyorum..simli olmasını ayrıca seviyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir yağ :) Simsizi olsa ben daha mutlu olurdum ama tercih meselesi :)

      Sil
  4. Çok güzelmiş gerçekten, iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
  5. ben bir yağı yüzüme süremezmişim gibi geliyor, tüylenme yapmasından korkuyorum. böyle bir problemle karşılaşmadın değil mi :)) öyleyse hemen şimdi alacağım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normalde ben de karşıyım tüm yüzüme yağ sürmeye ama denedim bir sorun yaşamadım. Deneme boyunu edinsen daha iyi olur sanırım ilk aşamada. Her cilt tipi farklı sonuçta :)

      Sil
  6. Canım senin bana yaptığın yorumdan sonra bende yüzüme kullandım. Pütürcük yapar mı diye korkmuştum bir de kremler yeterliydi. Bu aralar inanılmaz kuru cildim hiç bir krem kâr etmiyordu. Çok çok iyi geldi teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyip de memnun kalmana çok sevindim canım. Rica ederim ^_^

      Sil
  7. sana birde simsizinden yollayalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihih çok şekersin tekrar teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Yüze yağ sürülmez... Hiç bir güzellik uzmanı da önermez...!!!! Yanlış bilgilendirme yapmayın ......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüze yağ sürülmediğini gayet iyi biliyorum. Normalde tercih ettiğim bir şey de değil. Yukarıda bir yorumda belirttim. Ama bu normal bir yağ değil, kuru yağ ve yüze de uygulanabileceği söyleniyor. Ben denedim, memnun kaldım, bir sorun yaşamadığımı söyledim. Daha önce de söylediğim gibi bunlar benim deneyimlerim, ben uzman değilim. Dileyen kullanır dileyen kullanmaz.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...