Bobblehead Bunny

27 Ocak 2014

Makyaj Düzeni Serisi-29-Makyaj Ürünlerim ve Şifonyeri

"Herkese merhaba :) Umarım harika bir hafta geçirirsiniz. Sendromsuz bir Pazartesi, harika bir hafta olsun :)
Geçtiğimiz hafta konuğum Yağmur'du. Yazısını kaçırdıysanız tıktık. Bu hafta ise konuğum sevgili Makyaj Ürünlerim. Bakalım onun düzeni nasılmış?"

Sevgili Alice`in Makyaj Düzeni etkinliğinin bu seferki konuğu da benim. Öncelikle Alice`e bu etkinliğe beni de dahil ettiği için çok teşekkür ediyorum. 
Geçelim makyaj düzenime. Ben yeni evlendim ve yeni evime geçerken ürünlerimin bir çoğunu tanıdıklarıma dağıttım. Ev yeni ürünlerim de yeni olsun dedim:) ve henüz ürünlerimi tamamlayamadım. Yavaş yavaş alıyorum işte:)
Aynalı şifonyerimin üstündeki ürünlerle başlayalım.


Burada parfümlerim, temizleyicilerim, vazgeçemedigim el kremlerim, saç bakım serumum, ağız bakım suyum, asetonlarım, roll onlarım ve muhteşem peeling ürünüm var:)
Biraz da ayrıntılı inceleyelim.

Sol tarafta görülen sarı kutulu peelinge yeni başladım ve çok memnunum. Hemen yanında ağız bakım suyu var. İnanılmaz keskin bir tadı var. Onun yanında saç bakım serumum ve son ikisi de Watsons`tan aldığım asetonsuz oje çıkarıcılarım var. Asetonun zararlarından korunmak için asetonsuz olan çıkarıcıları tercih ediyorum. Çok daha hızlı çıkarıyorlar fakat kokuları kesinlikle çok daha keskin ve rahatsız edici.  

Öndeki siyah kutuda ise Yves Rocher`den aldığım roll-onlarım, çok sevdiğim vazelinim var. Bu roll-onu tercih etme sebebim kokuları çok hafif ve ferah. En önemli nedeni ise terlemeyi engellememesi... 


Burada da Hobby`nin yumusacık yapan losyonu, Yves Rocher`in temizleme toniği, Loreal`in makyaj temizleyicisi, Cosmed`in selülit kremi:) ve denemek için aldığım REBUL OLIVE zeytinyağı el ve vücut losyonu var. 


Bunlar da parfümlerim. Öncelikle çok sık parfüm kullanmadığımı belirtmeliyim. Migrenim olduğu için bazı zamanlarda kokular midemi bulandırabiliyor. Ama iyi hissettiğim günlerde işte bu parfümleri kullanıyorum. Aralarından en beğendiğim koku Yves Rocher`in Moment De Bonheur parfümüne ait. 


Bunlar da The Body Shop ürünlerimden bazıları.  Bazıları da banyomda duruyor. (duş jeli vb.)


Bu Noel Baba`lı kutu da benim pamuk kutum.

Sıra geldi çekmecemin içindeki düzeni göstermeme. İşte bu ilk görüntüsü.



Yakından bakaım biraz da. Sol tarafta gümüş rengi kapaklı olan jel eyelinerim, birkaç tane far ve kullandığım iki allık duruyor. Hemen yanında ojelerim, gözenek sıkılaştırıcı kremim ve onun tam güneyindeki bölmede rimellerim ve nemlendiricilerim var. Ben nemlendirici olarak Amway`in bir ürünü olan Artistry nemlendiricisini kullanıyorum ve şiddetle tavsiye ediyorum. Yakinda kullanıcısı olarak Amway ürünleri ile ilgili yazılar yayınlamaya başlayacağım. En sağda ise rujlarım var. 


Bu bölümün çogunu takılarım oluşturuyor. Küpeler, kolyeler, bilezikler ve yüzükler...
Hemen altında ise göz ve dudak kalemlerimle birlikte severek kullandığım bir far paletim var. 

İşte  benim de makyaj düzenim böyle.  Umarım keyifle okumuşsunuzdur. 
Görüşmek dileğiyle...

Tekrar teşekkürler Alice:) 

10 yorum :

  1. Merhaba,

    Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Sevgiler

    https://mommyslifetime.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Ah keşke ben de malzemelerimi böyle düzenli tutabilsem, direk çekmeceye atmasam.. :D

    Bloguma beklerim :) pembe-makaron.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Bayılıyorum bu seriye :)

    Hepinizinde böyle düzenli olmanızı kıskanıyorum, benim masam hep dağınıktır :)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Çok şeker bir bloğunuz var fotolar şeker gibi çıkmış ;))
    Takipteyim bana da bekliyorum
    Sevgiler
    www.pisimel.com

    YanıtlaSil
  5. Düzenli olman çok güzel :)

    Bloguma bekliyorummm ... http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,
    Düzenli bulmaniza sevindim:)) Tesekkürler.Bu arada blogunuza abone oldum:)

    YanıtlaSil
  7. ne hoş bir düzen bu böyle :)

    YanıtlaSil
  8. Ne guzelnne eglenceli bir seridir bu boyle seni seviyoruz aliceeee ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Adsız ^_^

      Sil
  9. Gerçekten hoş bir düzen. Bende bunun için bir etiket açmıştım blogumda. Genel olarak bir düzen hastası olduğum için. O düzen genelde ayda 1 değişir bende:D

    http://gayectukar.blogspot.com.tr/2013/10/iste-geldim-burdaym.html#more

    Sevgilerr

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...