Bobblehead Bunny

20 Ocak 2014

Makyaj Düzeni Serisi-28 Yağmur ve Kozmetik Düzeni

"28. Makyaj Düzeni yazısına gelmiş bulunuyoruz. Geçtiğimiz hafta konuğum Tuğba'ydı. Yazısını okumak için tıktık. Bu hafta ise konuğum Yağmur's Wonderland bloğunun sahibesi sevgili Yağmur. Bakalım o kozmetik ürünlerini nasıl düzenliyormuş?"

Herkese merhaba !
Geçtiğimiz günlerde Alice sayfasında bloğuma konuk olur musunuz yazısını görünce kendisine hemen mail attım. Gerçi bu işte yeniyim ama Alice sayfasında konuk  olmak gurur verici. Teşekkürler Alice :)



Eskiden çalışma olan şimdi ki makyaj masamla karşınızdayım gördüğünüz gibi bölüm bölüm bu da bana kolaylık sağlıyor aradığımı bulmakta (çok dağınık olunca )zorlanmıyorum .

Kısım kısım incelemeye gelirsek ; 


Burası cilt bakım köşem genellikle ayrı ayrı ayırmadım çünkü işim bitince tekrar yerlerine koyuyorum.

Gördüğünüz üzeri de Nivea aşığıyım. Cildim hassas ve hemen alerjiye müsait olduğu için ürünleri bana iyi geliyor ama bu ara Skin Perfection ürünleri daha baskın çünkü yüzümde inanılmaz değişimler sundu makyajsız bile çıkabileceğiniz sağlıklı cilt isterseniz bir deneyin derim, Clinique nemlendirici ise cildi çok kuru olanlar için birebir inanılmaz nemlendirici özelliğine sahip cildiniz yumuşacık olup neme sahip olur (tabi ki su içmeyi unutmayalım )
Diğer kısım ;


Bu kısımda farlarım, allıklarım, pudralarım var, ben bu bölümü çok seviyorum Kurbağa Prens bölümü :) Çoğunlukla kullandığım ürün dersek Flormar'ın far paleti günlük makyaj için mat renklere sahip, Dax Supergro ise saçım belimde olsun hem de sağlıklı uzasın diyenler için birebir avucunuza azıcık alın ve 1 ayda saçlarınız 4 parmak uzasın ve sağlıklı olsun :)

3.Kısıma gelelim ;


Bu kısımda makyaj bazlarım , eyeliner, renkli nemlendiriciler, rimeller, fondötenlerim bulunuyor. Bu aralar kullandığım dersek Flormar CC krem oldukça başarılı azıcık tutam tüm gün eşitlenmiş yüz , Scandal Eyes rimel ise takma kirpikler ve uzun kirpiklere sahip olmak isteyenler için benim favorim :)

4.Kısım ;


Ojelerimin oje bakımı ürünlerim var
5.Kısım ;


Bunlar makyajımı çıkarmak için olmazsa olmazlar ve fırça temizliğimde kullandığım activex olmazsa olmaz. AQUA sensation benim için baş tacı , makyajı inanılmaz güzel çıkarıyor bu ürünü kullandıktan sonra pembe şişeye sahip olan Nivea yatıştırıcı kullanıyorum cildimi yatıştırıyor rahatlatıyor eğer çok kuru bir cilde sahipseniz kesinlikle bu işlemlerden sonra nemlendirici kullanın .


Gelelim 5 favori makyaj ürünüme, genelde günlük makyajımda sıklıkla kullandığım ürünleri yazmak istedim yoksa bir sürü favori ürünüm var.

Üstelik fiyat olarak oldukça uygun ürünlerden derledim.


Flormar Lights of Flowers Allık (LF01) : Bu allığa bayılıyorum diyebilirim.Simli bir yapısı var ancak ciltteki duruşu inanılmaz güzel .
Rimmel Scandaleyes Flex Maskara : Kısa ve öz Uzun kirpikler ve sexy bakışlar  istiyorsanız deneyin görün !
Flormar 07 numara Far paleti : Günlük makyaj için oldukça uygun mat far serisi ister bazlı ister bazsız kullanın renk tutuşu mükemmel
Avon BB krem Natural Beige : Fondoteni bırakıp BB’ye geçtiğimden beri yüzüme uyan tek BB krem yapısı oldukça hafif kapatıcılığı çok iyi olan renk tonuna uyan bir ürün
Alice konuk ettiğin için teşekkürler hoşçakalın !

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...