Bobblehead Bunny

13 Ocak 2014

Makyaj Düzeni Serisi-27- Tuğba ve Düzeni

   
"Makyaj düzeni serisinde 27. haftaya geldik. Bu hafta yine aksilikler yaşadım ama benim finaller sebebiyle fazla peşine düşmememden oldu sanırım. Sağlık olsun diyorum. Geçtiğimiz hafta Şule konuğum olmuştu. Yazısı için tıktık. Bu hafta ise konuğum bloğu kapanmış olan Tuğba. Normalde http://ladycroft26.blogspot.com/ adresinde ikamet ediyordu. Ben de anlamadım ama şu an bu yazıyı yayınlamam gerekiyor :D Çok sevmiştim yazısını halbuki. Geri dön Tuğba :D Bakalım onun düzeni nasılmış?"

Herkese merhaba,


Öncelikle Alice'e beni de konuk ettiği için teşekkür ederim. Bu yazı dizisini gerçekten çok severek okuyorum. Bu kadar tüketim çılgınlığı yaşadığımız şu dönemde çeşitli organizer fikirleri edinebilmek de ürünler hakkında bilgi edinmek kadar değerli bence. O yüzden de fikir anası olarak ayrıca tebrik ediyorum Alice'i. Ben de sizlere ufak tefek fikirler verebilirsem ne mutlu bana :) Bol görselli bir yazı olacak (en sevdiğimmm) önceden uyarayım ve size welcome to my life diyerek odamın kapsını açayım:)



Burası benim annemin evindeki odam. Eskişehir'de olduğumda çoğunlukla annemde kalıyorum o yüzden düzenim burda kurulu diyebiliriz. Görmüş olduğunuz eski tip bir bilgisayar masasını kendimce kozmetik bölümü haline getirdim. Üst raftan başlayarak biraz daha yaklaşalım.

   Sol tarafta saç ürünlerim, sağ tarafta da maske, peeling,temizleyici gibi şeyler var. 


Alt rafta ise parfümler ve vücut nemlendiricileri var. Aslında bunlara ek birkaç tane daha ürünüm var ama onlar Adana'da otelde benim gitmemi bekliyorlar:)



Dolabın sağ kapağının atında bunlar yatıyor. Lila olan lilakutu kutusunda(:S) tek kullanımlık maskeler ve burun bantları var. Siyah olana henüz birşey koymadım değerlendirilmeyi bekliyor. Sağ kapakta kozmetikle ilgili bir şey olmadığından o kısmı fotoğraflamadım, güneş gözlükleri, harddiskler falan var orada da. 




İnternette oje organizerlerini çok fazla görüp beğeniyordum ancak yurt dışı satışlarında vardı sadece. Bende halen yurt dışı alışverişine start verebilmiş değilim o yüzden gözüm yeyip alamamıştım.  Pleksiden bir reklamcıya yaptırayım dedim, 3 firmaya mail attım olumlu dönüş alamadım. En sonunda kendim yapmaya karar verdim. Henüz bitmiş değil rafları beyaza boyayacağım ama şu soğuk havada dışarıda dona dona boya yapmayı gözüm yemedi açıkçası. 
  

Bu kalemlikleri de Youtube da denk geldiğim bir videoda banyodaki havlu askılığını değerlendirmek için kullanmışlardı. Bende bu şekilde uygulayıp alan kazanabileceğimi düşündüm. Soldaki rimelleri henüz açmadım diğerleri kullanıldı. Kalemlerse çok kullanmadığım ürünler. 




Pamukları poşetlerden çıkarıp kullanmayı sevmiyorum o yüzden böyle cam saklama kapları edindim. Ortadakiyse benim kokusuna bayıldığım nemlendiricim. Bittiğinde onunla ilgili de güzel planlarım var;)




Bu saksıları çok önceden almıştım böyle değerlendiriyorum. Çok fazla makyaj fırçam yok yedekte temiz bulunması için ilaveler yapacağım. Saksının içine de fırçaların düzgün durması ve güzel bir koku yayması için kahve çekirdeği koymayı düşünüyorum ama dışarı çıkınca unutuyorum almayı :( Diğerinde de saç fırçaları falan var işte...



Bu çekmeceli organizer ise teyzemin baharatlığı:D Bu da boyanmayı bekliyor aslında:) Kendisi televizyonumla makyaj masamı ayırmakla birlikte yüz bakım ürünlerimi de hizaya getiriyor. Sağ çekmecesinde testerlar, sol çekmecesindeyse tel tokalarım, tüy serumum falan var. Sol köşeden göz kırpan pembiş şeyse su matarası. Spora gitmemi bekliyor kendisi:)


    
Çekmecemin içinin genel görünüşü bu şekilde. Pembe defteri ruj paleti olarak kullanıyorum.  O kalabalıkta istediğim rengi bulmakta zorlanıyorum. Pratik olması için böyle bir çalışma yaptım. Diğer kutuysa victoria's secretın make up kiti. O ve diğer far paletlerim için de bir organizer düşünüyorum ama aklınızdaki şeyi hayata dökmek küçük şehirlerde zorluyor insanı. 


   
Görüldüğü üzre kenarlara paletlerimi sıkıştırdım. En sağ kısım boydan boya allık.  Orta kısımda pudra ve bronzerlar var. Sağ tarafta çoklu farlar, aşağı tarafta da balm allıklar ve tekli farlar var.


   
Bu kısımda ise bb kremler fondötenler, bazlar,rujlar, glosslar, eyelinerlar, pigmentler, kapatıcılar var. Gördüğünüz gibi high end ürünlerim yok denebilir. Kozmetiğe merakım hep vardı aslında ama şu farın rengi güzelmişten öteye geçmiyordu. Yeni yeni öğrenip zamanla profesyonelleşmeye çalışacağım. Ekonomim elverdiğince bir tane olsun ama iyi olsun deyip daha seçici davranacağım. Belki o gün tekrar Alice'le böyle bir post hazırlarız:)


   
Bunlar da her gün kullandığım bakım ürünlerim. Kendileri yatağımın yanındaki minik kitaplığımda duruyor. Burnumun dibinde olmadıkları zaman birinden birini sürmeyi mutlaka unutuyorum. Kalkıp almaya da üşeniyorum. En güzeli yakın mesafede tutmak:) Fincanların içinde de tealight mumlar var her ne kadar kullanmasam da.
Son olarak favorilerimdeyiz. 2 katagoride hazırladım. Bunlar bakım ürünleri. 

Bioderma global benim şövalyem, beyaz atlı prensim, supermanim... Sayesinde sivilce savaşını ben kazandım:) Kendisini yüz yıkama jeliyle birlikte kullanıp onure ediyorum. Marka model farketmez, sıvı saç kremi olmadıkça saçlarım mümkün değil taranmaz:( Cyrene ozon yağıysa her gün kullanmadığım ama kullandığımda yanaklarımı okşamaktan kendimi alamadığım bir ürün, her eve lazım. Body shop temsili olarak bulunuyor orada. Sıvı sabun olur, nemlendirici olur yağ olur, yemek dışında hindistan cevizinin her versiyonuna varım. Kokusuna aşığım.


Bunlar da kozmetik favorilerim. Missha bb kremin kapatıcılığı ve kıvamını çok beğeniyorum. Kesinlikle yenilerim. Kryolan fondöten yoğun sivilce sorunum olduğu bir dönemde aldığım bir üründü. Kapatıcılığı çok fazla sivilce sorunu olanlara gözü kapalı öneririm. Instain allıkların en güzel rengi bu kesinlikle.... Pure Beautynin bu pudrasının kokusu için bile alırım. Rimmelin bu maskarasıda sanırım artık satılmıyor. Kıyıda kenarda denk gelen olursa bana haber versin kurban olayım. Onun gibisi yok benim için.

Benden bu kadar umarım keyifli vakit geçirmişsinizdir ve fikir alabileceğiniz şeyler bulabilmişsinizdir. Alice'e tekrar teşekkür ederim beni ağırladığı için. Yeni yaratıcı fikirlerinde tekrar görüşürüz inşallah. Herkesi sevgiyle kucaklıyorum ve shine bright like a diamond diyerek veda ediyorum.....
  

23 yorum :

  1. Ustteki askilik fikri cok guzel olmus! Her gun kullanilan urunler oraya koyulabilir :)
    Bu seri hep devam etsin lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ben de bayıldım fikre :)

      Sil
  2. Çok güzelmiş düzeni, bende merak ettim şimdi acaba nereye kayboldu blog sahibi ://

    YanıtlaSil
  3. Çok güzelmiş ya bu düzen :) Bir sürü pratik fikirle karşılaştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynısını düşündüm çok güzel fikirler var :)

      Sil
  4. çok begendim düzenini,
    havlu askıları, kalemlikler, oje rafı falan baya yaratıcı :)
    keşke kapatmasaymış, takip ederdik ne güzel..
    sebium'u da her yerde görmeye başladım, alcam kesin :))
    ben çok eğleniyorum okurken Alice, bitirme seriyi lütfen..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke kapatmasaymış dediğin gibi. Denemedim ben sebiumu :)

      Çok teşekkür ederim talep oldukça devam edeceğim sanırım :)

      Sil
  5. Ne kadar da düzenli :) Baharatlığada bayıldım çok güzel bi şey çıkıcak ondan bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence zaten güzel bir baharatlık boyaya bile ihtiyacı yok ama :)

      Sil
  6. ne güzel bir düzen :) ellerine sağlık biraz pembe aşkı söz konusu gibi :) bioderma global çok ilgimi çekti bir sivilceli olarak :)

    alice mayaj malzemelerime essence kardeşler ekleyince + arkadaşın dediği kahve taneli sephora brush holderlar yapayım tekrar düzen yazısı yazmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Vaay cok yaratici fikirler ortaya koymus :)
    Cok guzrl yazi ve seri...

    YanıtlaSil
  8. ayyy çok teşekkür ederim önce alice'e sonra da tek tek hepinize:) acemi bi blogger olarak adresimin ladycroft26 kısmını değiştirmiştim o yüzden kayıplara karışmışım :) düzelttim hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğendimmm! Rujlarını bal peteği gibi pembiş bir şeye koymuşsun ya o nedir nerde bulabilirim benim de çok ihtiyacım var:(

      Sil
    2. Ben buldumbuldum.com dan almıştım 10tl civarı bi fiyata ama google a çekmece düzenleyici yazarsan farklı alternatifler de bulabilirsin iç çamaşırları için de oldukça işe yarıyor ;)

      Sil
  9. Bende çok beğendim bu düzeni pek cici :)

    YanıtlaSil
  10. havlu askılığından yaptığın düzen çok iyi!

    pembe-makaron.blogspot.com xx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim pek çok noktada değerlendirilebilir blogunu da inceliyorum hemen :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...