Bobblehead Bunny

6 Ocak 2014

Makyaj Düzeni Serisi- 26- Şule ve Makyaj Masası

"Şu sıralar makyaj düzeni yazıları okunsa da yorum almıyor. Sıkıldıysanız da söyleyin ki liste bitince ben de bitireyim bu seriyi :) Bunu ilk not olarak geçtim devam ediyorum :) Geçtiğimiz hafta konuğum Ece Gücel'di. Yazısını okumak için tıktık. Bu hafta ise konuğum Minik Kuş Şule bloğunun sahibesi sevgili Şule. Bakalım onun düzeni nasılmış?"


Merhabalar Alice'in sevgili okurları :)


Bugünkü Makyaj Düzeni Serisi'nin konuk yazarı benim. Henüz bir buçuk aylık bir blog sahibiyim ve misafir olarak ilk yazımı yazıyorum. Bu sebeple çok heyecanlıyım. İnşallah beğenerek okuyacağınız bir yazı yazabilirim. Son olarak Alice'e beni misafir yazar olarak kabul ettiği ve bu süreçte her türlü soruma (saçma sapan dahi olsa :D) içtenlikle cevap verdiği için çook çoook teşekkür edip makyaj düzenime geçiyorum.
Çılgınca bir makyaj sevdam yok benim. O yüzden aşırı malzemelerle karşılaşmayacağınızı şimdiden söylemek istiyorum. Sonra hayal kırıklığına uğramayın aman :))) Öncelikle malzemelerimi koyduğum masanın genel görünümünü sizinle paylaşmak istiyorum:




Gördüğünüz üzere gayet klasik bir düzen :) Yakından bakacak olursak:


Bu bölümde sevgili eşimin parfümleri yer alıyor.



Bu bölümde ise benim parfümlerim var. Parfümleri çok severim ama fazla almamak için kendimi frenliyorum :)



Orta bölüme ise kremleri koyuyorum. Sol arkada azıcık bir yeri gözüken Arko Nem kremi nostalji olsun diye almıştım. Sağ arkada yer alan Arko klasik kremi ise eşim almış, bir türlü bitmiyor:/ Elimin altında olmasını istediğim makyaj malzemelerim de buradalar. Göz kalemim, rujum, dudak kalemim ve rimelim.



Arka bölümde ise krem ağırlıklı malzemeler var. Gördüğünüz gibi Bioderma ürünlerini çok seviyorum. 
Onların bir önünde ise benim için çok önemli olan tırnak bakım ürünleri var. Malesef tırnaklarımı sevmiyorum :( Ellerim gibi tırnaklarım da küçücük. Hani lale ve gül şekli derler ya benimki gül şekli dediğimizden. Ve de çok çabuk kırılıyor. Üstünde benim sıkıntılı zamanlarımda onlarla oynadığımı düşünürsek :( Kısacası tırnak bakım ürünleri benim için çok çok önemliler.
Sıra geldi makyaj malzemelerine. Her gün makyaj yapmadığım için onları elimin altında tutma gereği duymuyorum. Şu şekilde saklıyorum:




Yakından bakalım bir de:



Bu iki bölümde farlar ve rujlar var. Daha doğrusu ruj ve parlatıcı.


Bu iki bölümde ise fondöten, pudra ve allıklar var. Bunları daha çok özel günlerde kullanıyorum.


Bu bölümde ise gördüğümüz üzere rimeller var. Bir tane makyaj bazı ve fırçalar da buradalar. Cilt temizleyicilerimi ise banyoda tutuyorum. 



Son olarak size en sevdiğim beş üründen bahsetmek istiyorum.




1.Oriflame BB Krem: Kendisini çok seviyorum. Sürdüğümde doğal duruyor.
2. Oriflame Kajal Kalem: Göz kalemi sürmeyi seviyorum. Bu da hemen çıkmıyor. Tek sorun biraz çabuk akıyor.
3. Oriflame Beauty Growth Booster: Vazgeçilmez ürünlerimden birisi. Tırnaklarımın uzamasına da yardımcı oluyor.
4. VIP Night: Bu parfüm benim için tam bir kış parfümü oldu.
5. Oriflame dudak kalemi: Rujdansa dudak kalemi kullanmayı tercih ediyorum. Perfect Pink rengini çok sevdim.

Hepinize huzurlu, mutlu, sağlıklı, bol bakımlı günler diliyorum. Umarım yazımı zevkle okumuşsunuzdur :)


15 yorum :

  1. Benim en keyif aldığım seri devam edersen kesinlikle takip ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Ayna ve masaya bayıldım, beyaz rengin de sayesinde cok genis ve ferah gorunuyor.

    YanıtlaSil
  3. Az ve öz malzeme ile bir düzen kurmuşsun en iyisini yapmışsın :-)

    YanıtlaSil
  4. Çok sade, çok ferah, çok beğendimm (:

    YanıtlaSil
  5. Vip night bende aldım ama o kadar çok parfümüm olunca denmeye sıra gelmedi =)
    Bu seriyi okumayı seviyourm =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence denemelisin hemen. Ben çok beğendim :)

      Sil
  6. Bu seriyi okumak hoşuma gidiyor :)

    Ayrıca az, öz, sade ve sadece ihtiyaca yönelik :)) Güzel bir makyaj düzeni :)

    YanıtlaSil
  7. Ben de oriflameden aldigim icin çok tanidik geldi urunlerin, bir cogu bende de var:)

    YanıtlaSil
  8. bu seriyi çok seviyorumm :)
    Sade bir makyaj düzeni olmuş :)

    YanıtlaSil
  9. Herkese bu seri hakkında düşüncelerini belirttiği için teşekkür ederim. Acaba izleyicilerim sıkıldı mı demiştim, güzel yorumlarınızı duyunca mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
  10. Bu seriye devam etmelisin bencecok iyi oluyor ben cok seviyorum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...