Bobblehead Bunny

28 Ocak 2014

L'oreal Skin Perfection Cilt Kusursuzlaştırıcı Günlük Nemlendirici


Bugün sizlere çok memnun kaldığım bir krem hakkında görüşlerimi yazacağım. Tabii ki en başından belirtiyorum ki cilt bakım ürünleri herkeste başka etki yaratabilir, ben kendi cildimdeki etkisini yazacağım. 


Kullandığım nemlendirici bitmeye yaklaştığında ne alsam diye düşünüyordum ki bu krem hakkındaki övgüleri duydum. Övgüler güvendiğim kaynaklardandı hatırladığım kadarıyla. Sonra gittim aldım ben de. Baktım 7 Kasım'da almışım bu kremi. En az 2 ay kullandım. Bakalım ne düşünüyorum?


Ambalajını şık buldum. 


Rengini tam yansıtamamışım ama toz pembe bir krem. Kokusu yoğun değil, hafif bir kokusu var. Nemlendirmesi yeterli geldi bana, karma cildim var. 


İçinde paraben yok sanırım. Farklı zararlı maddeler var tabii ama uzmanı değilim hep söylediğim gibi. 


Kremin iddiaları bunlar.

Peki ben ne düşünüyorum?

-Krem gerçekten cildimi pürüzsüzleştirdi ve dokusunu güzelleştirdi.
-Gözeneklerimde bir fark göremedim.
-Cilt tonumu biraz düzelttiğini düşünüyorum.
-Cildim gerçekten kusursuzlaştı. Bir haftada bebek gibi oldum sanki ^_^
-Ayrıca yeni çıkan sivilcelerim daha çabuk iyileşti sanki.

Ben bu etkileri gerçekten gördüm. O yüzden çok severek kullandım. Ama sanki zaman geçince insanın gözü mükemmelliğe alışıyor, o zaman etki görmüyormuşsun gibi geliyor. O yüzden bir süre ara verdim, tekrar kullanacağım bakalım :)

Ürünü Rossmann, Gratis ve Watsons'larda bulabilirsiniz. Fiyatı 30 lira ama indirime denk getirmek mümkün.

Siz bu kremi denediniz mi? Düşünceleriniz neler?

38 yorum :

  1. bende bugün farklı bir krem yazdım sözleşmiş gibi :)

    YanıtlaSil
  2. Bende Ekim'den beri kullanıyorum, her gün kullanmama rağmen anca bitecek. Etkileri bende de aynı, sivilce izlerimi büyük ölçüde geçirdi, tavsiye ederim ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de memnun kaldın demek :) Benden daha uzun süre kullanmışsın ama :)

      Sil
  3. Gerçekten mükemmel bir ürün ben sabah makyaj altıma baz olarak da kullanıyorum etkileri güzel ama tam set olarak dene birde serumuyla etkileri gerçekten harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serumunu da almayı düşünüyordum ama vazgeçtim kreminin etkileri yeterli gelince. Yine de indirim döneminde düşünebilirim :)

      Sil
  4. Çok merak ettiğim üründü sağol alice :)

    YanıtlaSil
  5. Senin düşüncelerinden etkilendim gerçekten canım bende nemlendiricim bitince deneyeceğim.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sen de memnun kalırsın canım :)

      Sil
  6. Görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkürler:) Benim cildimde de sivilce olmayan minik pütürler ve zaman zaman kızarıklıklar oluyor. Arada bir de sivilce çıkar, benim için uygun mu sizce?
    Ve en önemlisi; faydasını görüp, kullanıp bıraktığımız zaman eski pürüzlü haline döner mi cildimiz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim :) Dediğim gibi her cilt tipi farklı olduğu için uygundur değildir bir şey diyemem. Ama benim de vardı minik pütürlerim artık yoklar. Yine de kesin bir şey diyemem tabii, kimine yarar kimine yaramaz :)
      Ben 15 gündür kullanmıyorum ürünü, cildimde kötü anlamda bir değişim olmadı :)

      Sil
  7. Tatlim bende serumunda 2.sisedeyim ama eski etkisi yok sanki. Cilt alisiyor sanirim ayni urunu uzun sure kullaninca. Bende elimdeki bitince ara verecegim sonra yeniden alacagim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de senin gibi düşündüm canım birazcık ara vereceğim :) Acaba cilt mi alışıyor, gözümüz cildimizin güzelliğine mi alışıyor ondan emin değilim ama :D

      Sil
  8. Aa bende denemeye karar verdim bu yazından sonra! :)
    Bakalım bende aynı etkiyi yapacak mı? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım pişman olmazsın, sende de güzel etki bırakır ^_^

      Sil
  9. Canım mimledim seni :) http://misspoine.blogspot.com.tr/2014/01/sevgililer-gunu-mimi.html
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırsatım olunca yapmaya çalışacağım canım, teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Bende yaklaşık 1 aydır serumunu kullanıyorum nemlendirmesinden çok memnunum fakat bende maalesef herhangi bir etki yaratmadı önümüzdeki gratis indiriminde kremini almayı düşünüyorum belki daha yoğun bir bakım olunca etki eder diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serumunu kullanmadığım için emin değilim. Normalde serum daha yoğun olur ama belki kremi daha güzeldir bu serinin, bilemiyorum :) Umarım kreminden memnun kalırsın ^_^

      Sil
  11. ben de ilk bu ürünü bal böceğinde gördüm bir süre kullandım ve serumunu bitirdim gercektende bir süre sonra Alice insanın cildi alışıyor ve bir etkisi olmuyor bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki kullanan hemen hemen herkes aynı şeyi düşünüyor :)

      Sil
  12. Şuan merakım daha da arttı, alabilirim:) İnşallah memnun kalırım ben de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım alırsan sen de memnun kalırsın :)

      Sil
  13. nasıl merak ediyordum bu ürünü :) deneyeceğim kesinlikle bu kremi . renk eşitsizlikleri +sivilcelerime bir nebze iyi gelir umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım memnun kalırsın ve sorunlarına iyi gelir :)

      Sil
  14. Ben de merak ediyordum bu ürünü, yazını görmek iyi oldu tam alsam mı almasam mı evresindeyken=)
    Bu arada mimlendim, haber vereyim onu da =) Sevgiler,
    http://neselizebra.blogspot.com.tr/2014/01/mim-blogger-bulusmas.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazının işine yaramasına sevindim :)

      O mimi yapmıştım ben zamanında. Yine de teşekkür ederim :)

      Sil
  15. T bölgem çok yağlı, yine de olur mu dersin bana bu krem? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim cildim karma, T bölgemde sorun yaşamadım. Ama bilemiyorum yine de tabii ki :/

      Sil
  16. Ben bunu watsonsta indirimdeyken almıştım görevli makyaj altina baz olarak kullanabileceğimi söyledi 2 gün icinde cildim kupkuru oldu güldügümde yanaklarim goz altlarıma kadar kırışmaya başladı 1 haftadir kullanmıyorum ama hala aynı kuruluk devam ediyor cok üzgünüm nasıl geçecek bilmiyorum :( cildim de yağliya dönük karma herkeste aynı etkileri yapmıyor gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah Allah neden öyle oldu acaba :/ Hem de cildiniz karmaymış. Umarım bir an önce düzelir cildiniz :(

      Sil
  17. mrb kızlar cildim yağlı herhangi bir problem olurmu bide ben aldım dıs kabında 20 30 iç kabında sadece 30 a işaretli tek bir urun mmu yoksa 20 li yaş için ayrı 30 lu yas için ayrımı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Tek bir ürün. Ben 21 yaşındayım kullanıyorum. 20-30 arası kullanabilir diye biliyorum. Benim cildim karma bir sorun yaşamadım ama yağlı ise dikkatli kullanmakta fayda var, aşırı yağlanma yapabilir belki bilmiyorum.

      Sil
    2. Bende kullanmaya başladım ama yaşım 17 olduğu için endiseliyim bir sorun olurmu acaba

      Sil
    3. Bence yaşınız çok genç. Cildiniz çok kuru değilse hiç gerek yok nemlendiriciye ^_^

      Sil
  18. merhaba
    bu ürünü kullanalı 1 ay oldu ve yüzüm sivilce lekeleriyle doldu
    önermiyorum kesinlikle
    bu ürünü kullanmadan önce cildimde 1 tane bile sivilce izi yoktu
    yani zaten yüzümde sivilce yılda 1 çıkar
    ama şimdiki hali her yerde kocaman birsürü koyu sivilce izleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Size kötü geldiği için üzüldüm :( Geçmiş olsun.
      Yazının en başında da dediğim gibi, cilt ürünü sonuçta, herkeste başka bir etki yaratabiliyor.
      Sizin çok sevdiğiniz bir ürün de bende sivilce yapabilir.
      O yüzden herkes kendi için doğru olanı bulmalı.
      Umarım sizin için doğru olan ürünü bulursunuz, sivilce izleriniz de geçer.
      Sevgiler ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...