Bobblehead Bunny

8 Ocak 2014

L'oreal Elseve Extraordinary Oil


Bugün sizi severek kullandığım L'oreal Elseve Extraordinary Oil ile tanıştıracağım. Bir süredir kullanıyorum. Bakalım ürün hakkında düşüncelerim neler?


Ürün cam şişede. Bence bu bir eksi. Çünkü bende biraz sakarlık var düşürürüm diye çekiniyorum. Ama şişesi oldukça şık. Pompası da tam istediğimiz kadar ürün almamızı sağlıyor. 


İçindekiler ve kullanım önerileri bu şekilde.

Peki ben nasıl kullanıyorum? 

Ben bu ürünü genelde saç serumu niyetine kullanıyorum. Uzun saçlarıma iki pompa yeterli geliyor. Bazense duştan birkaç saat önce saç uçlarıma 4-5 pompa ürünü yediriyorum. Bekletip duşa giriyorum. Serum gibi kullanmaktan daha memnun kaldım ama. Saç uçlarım kuru. Duştan sonra saçlarımı kurutup bu ürünü kullandığımda yumuşacık oluyor. 

L'oreal Elseve Extraordinary Oil'i Rossmann, Gratis ve Watsons'larda bulabilirsiniz. Yanılmıyorsam ben Watsons'dan almıştım. Yüzde elli indirimle on liraya gelmişti diye hatırlıyorum. Sizin de böyle bir ürüne ihtiyacınız varsa bir inceleyin derim :)

Siz saçınız için neler kullanıyorsunuz? Memnun kaldığınız bir yağ/serum var mı?

20 yorum :

  1. Güle güle kullan canım bende alıp bi denemek istiyorum bunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Normal fiyatını çok buldum ama indirimde yakalarsan bir bak derim :)

      Sil
  2. Ben de çok seviyorum bu yağı, 3 şişe falan bitirdim bugüne kadar. :D Çok güzel kokuyor. <3 Yves Rocher'un yağı da çok güzel. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben 3 şişe alacak kadar sevmedim sanırım :D Yves Rocher'in yağı var bende güzel o da :)

      Sil
  3. bu ürünü çok gördüm bloglarda , hayvanlar üzerinde test yaptığı için de satın almadım bu esnada numunesi geldi bir alışverişimin yanında bende deneme şansı buldum.kokusunu hiç beğenmedim garip geldi bana. birde kuru olmasına rağmen saç uçlarım sabah kullandığımda akşama yağlanma yapmaya başlıyor ki benim saçımda asla yağlanma problemi olmaz. hani sürünce yağlı hissetmiyorsun o an birşey olmuyor ama bir bakıyorum hoop normalden çok daha hızlı yağlanıyor , oyüzden sevmedim numuneyi bile bitiremedim.
    Bunun yerine bayıla bayıla kullandığım down under naturals'ın serumu var kesinlikle tavsiye ederim hem hayvanlar üzerinde test edilmiyor hemde extra ordinary oil de karşılaştığım bu kötü etkilerin hiç birini yapmadı ve missssss gibi kokuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yağlanma sorunu yaşamadım. İki çeşidi var acaba diğer çeşit midir? Çünkü biri daha yoğun kıvamlı diye duymuştum.

      Down Under Naturals'ı da bu bitince deneyebilirim. Teşekkür ederim öneri için :)

      Sil
  4. Cam şişe denince akan sular duruyor bende :) Güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha şık oluyorlar :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Bu aykilerde hiç girmedi işte bende inatla 15 tl vermedim buna ! :7 güle güle yararını gör canım,mutlaka deniyeceğim ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ara girer canım indirime elbet :) Teşekkür ederim canım. Umarım indirimde bulursun :)

      Sil
  6. Bu ürün hakkında gördüğüm en sönük yorumlar senden geldi Alice'cim :D Diğer okuduklarım genel olarak bayılmıştı çünkü, ondan diyorum :) Ben şu an Avon'un Argan Yağlı Saç Serumu'nu kullanıyorum ama etkisinden çok emin değilim. Biraz daha deneyip görmek lazım sanıyorum. Bu arada benim kullandığım serumun da şişesi camdan, ben de aşırı sakarımdır ve ben birkaç kere düşürdüm de bir şey olmadı :D Belki bu da öyledir :) Ne uzun konuştum, değil mi? :) Sevgiler.. :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok bir mucize göremedim çünkü canım :D Bayılsam bayıldım derdim bence normal serumsu yağ işte :D Ben de Avon'un Argan Yağlı Saç Serumu'nu merak ediyorum aslında :) Bu kırılacak gibi duruyor valla umarım düşmez :)

      Sil
  7. Senin yazilarinin en cok icindekiler kismini paylasmani seviyorum. Cok faydali oluyor tesekkurler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydalı olmasına çok sevindim. Ben teşekkür ederim yorum için :)

      Sil
  8. Ben de severek kullandım bu ürünü. Ama bir şişeyi bitirdikten sonra, benzer bir ürün Schwarzkopf Gliss Yağ İksirini deneyeyim dedim. Gliss'i çok daha iyi buldum. Hem yoğunluğu, hem kokusu, hem saça verdiği fayda açısından daha kullanılabilir olduğunu düşünüyorum. Onu da öneririm canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da aklımda olsun o zaman bitirince deneyebilirim. Teşekkür ederim :)

      Sil
  9. Daha iyisi gelene kadar ömrüm boyunca alacağım bir yağ oldu. Saçlarımı matlıktan ve sertlikten kurtardı :) ama yves rocher'in yağınıda merak etmiyor değilim elimdeki stok bitince onuda denemeyi düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de çok memnun kalanlardansın demek :) Ben büyük bir etki göremedim ne yazık ki. Yves Rocher'in yağını da beğeniyorum ama hemen hemen aynılar bence :)

      Sil
  10. ben saçımı düzleştirmeden önce kullanıyorum ama ısı nedeniyle kimyasal reaksiyona uğrayabilir diye korkuyorum düzleştirmeden önce kullanmanın zararı var mıdır? bilen varsa söyleyebilir mi acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Isıyla saça işler daha iyi olur diye tahmin ediyorum ama kötü bir şey midir biliyorum desem yalan olur :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...