Bobblehead Bunny

14 Ocak 2014

H&M Eye Pen- Tombul Göz Kalemi- Brown


Bugün size aldığım için deli gibi pişman olduğum bir ürünü tanıtıyorum ki almayın. Ben ettim siz etmeyin :D Söz konusu ürün H&M'in tombul kalemi, farı, ne derseniz artık :)


Ambalajı şık. Ayrıca çevrilerek açılmasını pratik buldum.

İçeriğinde paraben var. Diğer maddeler hakkında bilgi sahibi değilim pek. 


Bendeki rengi "Brown" Çok hoş bir kahverengi aslında.


Gördüğünüz gibi rengi de güzel. 

Peki Alice neyini beğenmedin diyeceksiniz biliyorum. Çok güzel görünse de maalesef hem kalıcı değil, hem de göz kapağında çizgi çizgi oluyor. Ben pişman oldum aldığıma. Bilsem almazdım. 

Ürünü 8.95'e H&M mağazalarında bulabilirsiniz. Ama bulsanız da almayın benden size tavsiye. Dudak için olanları var o güzel. Belki onlara bakabilirsiniz. 

Siz bu ürünü kullandınız mı? H&M'in hangi ürünlerini severek kullanıyorsunuz?

8 yorum :

  1. İyi değildir diye tahmin yürüterek almamıştım iyi ki almamışım =/

    YanıtlaSil
  2. H&M'in henüz hiçbir ürününü kullanamıyorum, maalesef bu şehirde yok. Ancak sizin de bahsettiğiniz kalem rujlarını kullanmak isterdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım gelir oraya da :) Kalem rujları idare eder. Onu aldığıma pişman olmadım :)

      Sil
  3. Bende sevmiyorum çizgi çizgi olan ürünleri. Malesef H&M nin hiç kozmetiğini almadım henüz.Alice ben galiba diyetten çıkamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kim sever ki zaten :/ İyi ki çıkamamışsın canım ben de diyetten beri aldığım şeylerden genelde pişmanlık yaşadım :/

      Sil
  4. Şekli çok tatlı görünüyor oysaki. :/
    Şekline kanıp almayayım. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...