Bobblehead Bunny

17 Ocak 2014

Flormar Mono Eye Shadow- Tekli Göz Farı- 21


Flormar'ın elimde çok fazla ürünü olmasa da çok severek kullandığım bir ürünü var. 21 numaralı tekli farının rengini isimlendiremesem de aşığım tam anlamıyla ^_^


Ambalajı çok kaliteli değil ama dayanıksız da değil.

Çok açık görünmüyor sanırım ama içeriği bu şekilde. Paraben içeriyor gördüğüm kadarıyla. 


Rengi gördüğünüz gibi enfes ama canlısı daha güzel. 


Kahverengi desem değil, kızıl desem değil, mor desem değil bir renk. Ama çok güzel ve pigmentasyonu da çok iyi. Kalıcılığından da memnunum. Severek kullanıyorum.

Flormar ürünlerini pek çok kozmetikçide, kendi mağazalarında ve online alışveriş sitelerinde bulabilirsiniz. Bu far da 10 lira sanırım.

Sizin favori Flormar ürününüz hangisi?

24 yorum :

  1. Gercekten de coook guzelmis :)

    YanıtlaSil
  2. MAC Cranberry ye benziyor sanki :) Güle güle kullan benimde aklımda olan bir renkti ama hep erteliyorum almayı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemediğim için bilmiyorum :) Al bence sen de seversin :)

      Sil
  3. Rengini çok beğendimm yapısı da Nude Tude paletinden iyi görünüyor

    YanıtlaSil
  4. Reeeeeeeeenk kalp :))

    YanıtlaSil
  5. Ah bu nasil guzel bir renktir Allahim:) bulursam alicam kesin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel değil mi ^_^ Vardır sanırım hala :)

      Sil
  6. Rengine bayıldım! :)
    Mono farlar çok hoş oluyor gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet mono farların renkleri ve pigmentasyonları iyi :)

      Sil
  7. Harika görünüyor bu renklere zaafım var :) Güle güle kullan canım yarın bulabilirsem alim bende :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Bir bak sen de, umarım bulursun :)

      Sil
  8. Merhaba, ben en çok Terracota allığını seviyorum ve düzenl, olarak kullanıyorum. Şeftali ton ^^

    Flormar farlarını hiç denemedim, ama bu renk çok hoşmuş, deneyebilirim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeftali ise eminim güzeldir :)

      Denediğim Flormar farları beğendim ben :)

      Sil
    2. Flowers serisinin turuncu ruju benim favorim:) farın rengi çok güzelmiş,güle güle kullan:)

      Sil
    3. O ruju gördüm ama almadım çok rujum var diye :) Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  9. Çok güzelmiş renk harika canım güle güle kullan .

    YanıtlaSil
  10. rengi cok guzelmiş gulegule kullan:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...