Bobblehead Bunny

16 Ocak 2014

Essence Beauty Beats Işıltılı Pudra- Swaaaag!


Essence'in son olmasa da son zamanlarda çıkan koleksiyonlarından Beauty Beats'in ışıltılı pudrası ile sizinleyim bugün. Karakutu etkinliğinde Edanur hediye etmişti ve almak isteyen olur belki diye hemen yazayım yazısını dedim :)



Ürünün ambalajı sevimli ama gördüğüm en kalitesiz Essence ambalajı ne yazık ki.


 İçindeki desenler çok güzel duruyor. 


Ürünün içeriğinde gözüme çarpan pek bir şey yok. Ama adını bilmediğim şeyler var. 


Işıltısı da parmağıma aldığımda bu şekilde görünüyor. Dağıtınca biraz daha hafif tabii ki. 

Ben bu ürünü sevdim ama çok sevemedim. Sevmediğim yanı ışıltısı oldu. Sim demeyeyim de pırıltıları fazla büyük geldi bana. Sanki çok ışıl ışıl, hataya çok müsait. Kullanınca dikkatli kullanmak gerekiyor. Ben geçen aceleyle sürdüm dışarıda bir baktım disko topuna dönmüşüm :D Ama eli korkak alıştırarak güzel sonuçlar elde edilebilir. Ayrıca kalıcılığı da orta seviyede. 

Ürünün fiyatını tam bilmiyorum ama yanılmıyorsam 10 lira gibi bir şeydir. Gratis ve Rossmann'larda standlarda kaldıysa bulmanız mümkün. 

Siz Beauty Beats koleksiyoundan bir şeyler denediniz mi? Beğendiniz mi?


4 yorum :

  1. Dediğin gibi fazla parıltılı gibi. :)
    Hataya çok müsait.

    YanıtlaSil
  2. Buna bir şans verebilirim pırıltıyı seven birisi olarak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seviyorsan pırıltıyı neden olmasın :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...