Bobblehead Bunny

31 Ocak 2014

Elite Kaş Farı


Geçtiğimiz hafta katıldığım etkinlikte Alfar kozmetiğin hediyelerinden biri Elite kaş farıydı. Kaş farımı kırmıştım zaten o yüzden hemen açıp kullanmaya başladım. 


Çamur gibi bir fotoğraf çekmeyi başarmışım :D Başka da çekmemişim. Bunu kullandım o yüzden.

Ürünün ambalajı çok kaliteli değil.


Kaş farının içinde iki adet farklı renkte far, bir de çift taraflı fırça var. Fırçanın bir tarafı kaş taramak için uygun. Diğer tarafı ise kaş boyamak için. Acil durumlarda işe yarar ama fırçasını kaş için fazla büyük buldum ben.


Farların renkleri böyle. Soldaki (Yukarıdaki resimde üstteki) far kızıllık içeriyor sanki fazla sevemedim. Ama sağdaki kaşıma uygun geldi. Farın pigmentasyonu iyi. Biraz tozutuyor. Gün içindeki kalıcılığından da memnun kaldım.


Ürünün içeriği bu şekilde. 36 ay kullanım ömrü var. 

Elite ürünlerini bazı kozmetikçilerde bulmak mümkün. Zaman zaman gördüğüm oluyor ama emin değilim nerelerde var. Bu ürünün fiyatından emin olmasam da çok pahalı bir şey olduğunu sanmıyorum. Kaş farı arıyorsanız bir bakın derim. 

Siz Elite ürünlerini denediniz mi?

4 yorum :

  1. Kaş fırçasının ebatı çok alakasızmış, ne alaka yani :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yelpaze fırçalara benziyor. Bence de saçma bir ebatta :D

      Sil
  2. MERHABA..BU MARKAYI NEREELRDE BULABİLİRİZ ACABA?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bazı kozmetikçilerde oluyor ama çok yaygın değil sanırım. Online olarak alabilirsiniz ama
      http://elitecosmetic.com/

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...