Bobblehead Bunny

22 Ocak 2014

Bitenler&Çöpe Gidenler-10


Daha bir ay geçmeden yine bir Bitenler yazısıyla karşınızdayım. Bu seferki biraz uzun olacak o yüzden kısa kısa yazacağım  :)


Bu topluca bir görünüşü.

1-Cyrene Saç Bakım Kremi- Severek kullandım. Yazısı yakında gelecek.
2-Cyrene Kuru ve Yıpranmış Saçlar için Şampuan- Sevdim ama çok çabuk bitti.
3-Rival de Loop Ferahlatıcı Tonik- Yeterli bulduğum ve sevdiğim bir tonikti. Yazısını da yazmıştım.
4-Şelale Aseton- Pek sevmedim. Tırnaklarımı kuruttu. Bir daha almam.
5- Grace Cole Duş Jeli- Severek kullandım :) Ama ağzı çok genişti , biraz israf da oldu ne yazık ki.


6-Sothys Krem- Yapısını çok sevdim. Yumuşacık yaptı tenimi.
7-Sothys Peeling- Nemlendirmesi ve temizlemesi güzeldi ama şekerli ve tarçınlı gibi kokusunu sevmedim.
8- Thalgo Marine Vücut Kremi- Severek kullandım.
9-Thalgo Marine Duş Jeli- Güzel köpürüyordu ve kokusu da hoştu.
10- Cettua Burun Bandı- Bitenler klasiği zaten. Yedeği çoktan açıldı :)
11- Arko Zeytinyağlı Krem- Severek kullanıyorum. Yedeği açıldı bile.


12- Revlon Photoready BB krem- Son kullanma tarihinde bir sorun olmamasına rağmen kokusu küf gibiydi. Bozuk olduğunu düşünüyorum. Çöpe gitti.
13-Maybelline Far- İsmini hatırlamıyorum ama çok seviyordum. Kendi yaptığım paletteydi. Sertleşmiş gibiydi. Ömrü doldu artık.
14- Catrice All Round Concealer- 1 yıldır kullanıp durdum. Bitiremedim ama miladını doldurdu. Çöpe gidiyor.
15- L'oreal Infallible Ruj- Çok severek kullandım. Ömrü bitti ne yazık ki.
16- NYC Turbo Dry Top Coat- Bitenler klasiği zaten :)
17- H&M Mad Confetti Oje- Dibinde kaldı ama alamıyorum. Bayılarak kullandım :)
18-NYC Nail Hardener- Ortalama bir üründü. Bir daha alabilirim.


19- Wet Wipes- Arkadaşım vermişti iki paket. Kokuları güzeldi. 
20- Soffio Islak Mendil- A101'den alıyorum. Gayet güzeller. 3 tane ıslak mendile 3.25 lira vermeye gerek yok :) Burada If you know what I mean demek istedim :P
21- Watsons Cep Mendili- İki taneydi aslında birinin pakedi ortada yok. Çok şekerler :) Yenisi kalmadı almam lazım. 
22- Benri Makyaj Düzeltme Çubuğu- Ben genelde ojelerimde kullanıyorum. Gayet memnunum. 
23- Benri Yuvarlak Pamuk- Cilt temizliğimde yardımcım :)
24- Benri Kare Pamuk- Oje temizliğinde kullanıyorum :)



25- Clinique cilt bakım serisi- Tam adını sanını bilmesem de kuru ciltler içindi sanırım benim cildimi yağlandırdı.
26- Pure Beauty Exfoliating Gel- Değişik ama güzel bir peeling. Bulursam alabilirim. 
27- Naturway Sarımsaklı Şampuan- Kokusu ve yapısı güzeldi. Bulursam alabilirim.
28- Murnauers Yosunlu Maske- Severek kullandım. Yazısını da yazacağım bir ara. 
29- La Roche Posay Soothing Protective Cream- Benim cilt tipime uygun değildi pek sevemedim.
30- La Roche Posay Purifying Foaming Gel- Severek kullandım. Elimdeki jel bitince alabilirim. Tek eksisi kokusunun limonlu bulaşık deterjanına benzemesi. Hoş bir koku ama anımsattığı şey ilginç :D

Benim bu ay bitirdiklerim bu kadardı. Ben yazarken yoruldum, umarım siz okurken yorulmamışsınızdır :)

10 yorum :

  1. Hey maşallah! Ben bu kadar çöpü biriktirsem annem beni terlikle kovalardı heralde =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevap yazmıştım buna ben ama yayınlanmamış :/ Ben saklıyorum iyice, görmüyor :D

      Sil
  2. Hakikaten nasıl bir bitiriş bu..
    Ben eşim sayesinde yazamadım bitenler yazısı alıyor odamdan torbamı çöp diye atıyor sıfıra sıfır kalıyorum hahaha zaten bitenler makyaj ürünü değil bakım ürünleri onlarda bitiyor hoppp bi bakıyorum bitenler torbam kayıp :))
    O kadarda tembihledim artık bakalım ne yapacağım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben de anlamadım :)
      Çok kötü oluyormuş seninki. Ben saklıyorum atamıyor kimse :D
      Bence sen yine işini sağlama al sakla bir köşeye :)

      Sil
  3. Maşallah kuzum bakalım benim 2.bitenler yazım ne zaman gelir, bitince insan rahatlıyor sanki değil mi :) yenilerini almak için yer açıldığından mıdır yoksa evdeki kalabalık azaldığından mıdır bilinmez :'))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet insan çok rahatlıyor :) Sanırım evdeki kalabalık azaldığından çünkü yeni şeyler her halükarda alıyoruz :)

      Sil
  4. Ben bile ferahladım okuyunca:)) gelsin yeniler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla çok iyi oldu bu seferki, okuyan herkese ferahlama gelmiştir :)) Yenilere yer yok aman gelmesin :D

      Sil
  5. Concealer paletleri çok hoşuma gidiyor ama kullanmaya üşenirim diye almıyorum. :)
    Effeclar konusunda haklısın bulaşık deterjanı gibi kokuyor,hatta ben ne olduğunu çıkaramadım başta bir blogger arkadaşta okudum "Hah evet ya!" dedim kendi kendime. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanımı kolay aslında bence üşenmezsin :)
      Ben kullanır kullanmaz çıkardım valla tam bulaşık deterjanı :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...