Bobblehead Bunny

31 Ocak 2014

Alışveriş 23- Mini Mini Alışveriş


Tembelliğimden yazamadığım ufak bir alışveriş yazım vardı, yazıp kurtulayım dedim :) Hiç ummadığım bir alışveriş oldu :)


Bunları küçük bir kozmetikçide uygun fiyata gördüm. Pantene renk koruyucu maske ve ısıya karşı koruyucu spreyin fiyatı 3.99'du. O kadar uygunken alayım dedim. Kalyon'u da kasanın yakınında gördüm. Sordum 3.5 lira dediler. Büyük kozmetik mağazalarında hep 5 liraya satılıyor. Aldım ben de hemen.

Yazının anafikri: Küçük kozmetik mağazalarına da şans verin ^_^

10 yorum :

  1. Pantene sprey ürünün ince telli saçlar için olanını aldım ama pek kullanışlı gelmedi bana, umarım sende ve bu üründe durum farklı olur :) Kalyon ojelere zaten laf yok, renge hele hiç yok, en sevdiklerimden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ince teller için olanı arkadaşıma almıştım. Umarım ikimiz de memnun kalırız :) Kalyonun ojeleri de güzel ama bu tırnak sertleştiricisi :)

      Sil
  2. Tatlim guzel gunlerde kullan aldiklarini:)

    YanıtlaSil
  3. Epey ucuzmuş ya orası da :)
    Kalyonun tırnak güçlendiricisi bende de var da, ben flormarınkinden daha memnun kalmıştım. bir de rimmel in 5 in 1 tırnak güçlendiricisi de var o da güzel.
    Hayırlı olsun aldıkların, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada ucuz şeyler denk geliyor böyle :)
      Flormar'dan memnun kalmadım ben ama Rimmel'i merak ediyorum :)
      Çok teşekkür ederim ^_^

      Sil
  4. kalyonu ben de 3-5 tl ye aldım canım ve çok sevdim iki kat sürünce hem rakı beyazı görünüyor hem de tırnakları besliyor .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki kat sürüp oje gibi kullanmadım ama ben de tırnaklarımı beslediğini düşünüyorum :)

      Sil
  5. Küçük ihtiyaçlar için tabi ki sans verilmeli, güle güle kullan:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...