Bobblehead Bunny

24 Ocak 2014

Alix Avien Terracotta Far 114


Alix Avien'in Terracotta farı katıldığım bir etkinlikte hediye edilmişti. Ne yazık ki ya kırık geldi, ya da poşetleri taşıyan erkek arkadaşım kırmayı başardı :D Hiç önemli değil, çünkü biçimsiz olsa da hala kullanılabilecek halde :)


Ürünün ambalajını şık ve sağlam buldum.

Dediğim gibi biraz sevimsiz oldu görüntüsü. Ama öyle güzel bir far ki bu hale geldi diye atamadım tabii :) Normalde bombeli bir far bu arada :)


Numarası 114. Ürün 4 gr. İçerik bilgisi de mevcut ama çok minikler, umarım okunuyordur :(


Farın rengine ben bayıldım. Şampanya rengi diyebilirim sanırım. Acelem olduğunda göz kapağıma dağıtıyorum, kolay bir göz makyajı yapmış oluyorum :) Bazen kaş altıma da kullanıyorum. Pigmentasyonu çok iyi, resimde gördüğünüz parmağımla bir hamlede uygulanmıştır. Ayrıca kalıcılığı da iyi. 

Alix Avien ürünlerini pek çok kozmetikçide bulabilirsiniz. Bu farın fiyatından tam emin olmasam da internette 22.50. Bu renklerde bir far arıyorsanız bakmanızı önerebilirim :)

Siz Alix Avien'in hangi ürünlerini kullanıyorsunuz?

8 yorum :

  1. Erkek arkadaş kırmıştır onu erkek arkadaş :))

    YanıtlaSil
  2. Bu renkte farları çok seviyorum acelem olduğunda sür çık iyi oluyor :) Güle güle kullan canım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok pratik oluyor :) Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  3. Alix Avien'in terracotta pudrasını almıştım çok beğenmiştim. Bu da aklımda bulunsun, rengine bayıldımm. Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de o pudrasını çok merak ediyorum :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Merhaba alice blog ve sosyal ağ kullanmıyorum ancak aralıksız takip ettiğim yani dizi misali her gece göz atmadan geçemediğim harika bir blogun var=) Seni tebrik ederim=)Yazılarını keyifle takip ediyorum ki yarın sınavım olmasına rağmen bakmadan geçemedim o derece=) başarılarının devamını dilerim=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Sultan :) Yorumun beni o kadar mutlu etti ki anlatamam ^_^ Böyle yorumlar oldukça ben de mutluluktan daha çok özeniyorum her şeye, çok teşekkür ederim ^_^

      Sınavında başarılar :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...