Bobblehead Bunny

26 Ocak 2014

Alice Instagram Diyarında 9-10


Aslında geçtiğimiz Pazar yazmam gerekiyordu bu serinin 9.cusunu ama ne yazık ki geçtiğimiz Cumartesi etkinlikten döndükten sonra ciddi bir mide bulantısı yaşadım. Sonra da kötü bir şekilde hastalandım ve yazamadım yazıyı. O yüzden bu hafta yazı biraz uzun olacak :)

Önceki haftaya bakalım:


Blog için fotoğraf çekimi yaptım :)


Annemden nar istemiştim. Almakla kalmamış ayıklamış da getirmiş :)


Petitonun minikleri çıkmış. Ya da ben yeni gördüm :)


Ufak bir alışveriş yaptım :)


Bitenler kutum doldu taştı ^_^


Mantarlı omlet yaptım. Bayılırım bu arada vücudum mantarı tolere edemese de :)

Geçen haftaya bakalım :)


Dediğim gibi etkinlik günü felaket bir mide bulantısı başladı. Zaten cumadan beri vardı sanki. Pazar günü  de zirvedeydi bulantı. Nane limon işe yaramayınca patatesten şifa bekledim :D


Sonra bir gün resim çekmedim. Değil Instagram'a resim koymak bilgisayarı bile açmadım (her gün açarım da). Bütün gün yattım ve uyudum. 39 derece falan oldu ateşim. Annem beni giyindirmedi ben üşüyorum diye ağladım :D Neyse ki bir sonraki gün toparladım, resimdeki keki yedim. Dr Oetker Limonlu Wolke. Tadı bir harika <3


İyileşmeye başlayınca bloğa bitenler yazısı yazdım ve çöplerimden kurtuldum :)


Pink Black Beauty Care'in etkinlikte hediye ettiği tırnak bakım yağı ve gülsuyunu kullanmaya başladım. 


Wolke keke cidden bayıldım. Limon aromasını sevenler sevecektir sanırım. Hoş çikolatalısı falan da var :)


Keçe işlerine yine giriştim. Bunlar da Baykuş ve Bayankuş. Yapıştırınca daha güzel olacaklar :)

Bu haftam hastalıkla geçti yani. Hala da boğazım ağrıyor tam iyileşmiş gibi değilim. Sanırım doktor yolu gözüktü :(

Umarım sizin haftanız harika geçmiştir.  ^_^

İyi Pazarlar :)



10 yorum :

  1. geçmiş olsun bu arada baykuşlara bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Canım geçmiş olsun iyi ki havale geçirmemişsin Allah korumuş 39 derece çok yüksek :/ Bu arada petitoların paticik şeklinde olanlarıda çıktı çok şekerler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Ilık duş falan çok şükür düşürdük ateşimi :) Paticik şeklindesini görmedim bir bakayım :)

      Sil
  3. Lovely photos :)

    Check out my new post Here!!!

    YanıtlaSil
  4. çok geçmiş olsun canım loreal nemlendirici hakkinda ne dusunuyorsun merak ettim çok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Nemlendiriciyi çok beğendim ben gerçekten cildi yumuşak, pürüzsüz yapıyor ve güzelleştiriyor :)

      Sil
  5. Canım çok geçmiş olsun canım kendine iyi bak..
    Nar var mı hala zamanı geçti diye biliyorum ben artık, çok güzel gözüküyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :)

      Geçmedi sanırım zamanı annem alalı çok olmadı :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...