Bobblehead Bunny

12 Ocak 2014

Alice Instagram Diyarında-8


Bir haftayı daha geride bıraktık! Bu hafta finallerimin yoğun olduğu bir haftaydı. Çok kullanmamışım o yüzden Instagram'ı. Olsun yine de bakalım neler yapmışım :)


Vapura bindim. Hava soğuktu içeride oturdum. Cam kenarında kalorifere yapıştım ^_^


Sevdiceğimin doğduğu gündü. Doğum gününü kutladık ^_^


2. karakutum geldi Edanur'dan. Çok güzel değiller mi?


Sözlük Lite beni yine güldürdü. Bazen böyle çok alakasız öneriler yapıyor :D

Bu haftalık bu kadardı. Umarım haftaya paylaşacak daha çok şeyim olur :)

İyi pazarlar ^_^

8 yorum :

  1. Merhabalar canim :)
    Guzel haftalarinin gecmesi dilegimle:)
    Senden birsey rica edicektim icinde parabendir ve bunun gibi zararli kimyasallarin bulunmadigi markalari biliyormusuun ? Yani yardimci olursan sevinirim :) sana daha detali ulasabilecegim bir yer varmi peki ? Cok soru sordum kusura bakma artik canimcanim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      Teşekkür ederim öncelikle.
      Bana alicemakyajdiyarinda@hotmail.com adresinden ulaşabilirsin.
      Rossmann'larda satılan Alterra markasının içeriği güzel. Ayrıca lilakutuda satılan ürünlerin içeriği de son derece temiz :)

      Sil
    2. Tesekkurler cevapladigin icin :)

      Sil
  2. Bloğumda senıde mımledim canım yapmak istersen ;)
    http://kzmtkkokos.blogspot.com/2014/01/mimmm-19-ksa-dair-hersey.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapmaya çalışacağım canım teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Çok sevimli bir bloğun var :) bende final mağduru blogculardan biriyim anlıyorum seni sevdiceğinle nice yaşlar diliyorum bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Bu aralar herkes final mağduru :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...