Bobblehead Bunny

5 Ocak 2014

Alice Instagram Diyarında-7


Bu hafta Instagram'da çok takılmamışım. Sanırım bunda finallerime çalışıyor olmamın ve yılbaşında resim çekme gayesinde olmadan masayı silip süpürmemin etkisi büyük :D


İğrenç yazımla ders çalıştım. Aklıma geldi de kuzenim geldi bir kere yazıma baktı tepeden. "Ne yapıyorsun." dedi bana. Ben de "Not çıkarıyorum." dedim. "Not çıkarman buysa ders çalışma sen. İnsan utanır yazısından." dedi :D 

Utansam da değiştiremiyorum. Erkek arkadaşımın yazısı inci gibi gördükçe utanıyorum. Ben şirin bir not yazayım diyorum o bile kargacık burgacık yazımla romantiklikten çıkıyor :D

Bu konuda tespitim var ama. Sanırım sayısalcıların yazısı daha güzel. Sözel bölüm okuyunca hızlı yazmak güzel yazıdan önemli hale geliyor. Yoksa eskiden bu kadar çirkin değildi :(


Neyse çok uzattım :) Erkek arkadaşımın aldığı kupayla kahve keyfi yaptım. Sonra bunu paylaştığımı görmüş ben arada okuyorum diye bana yağ çekiyorsun dedi :D Halbuki hep içiyorum kuru iftira :/


Sürprizli bir sabaha uyandım. Gonca'nın Güncesi bana harika bir sürpriz yaptı ^_^ Teşekkür ederim :)


Bath and Body Works'e gittim. Aslında alınanlar bu kadar değil ama bana alınanlar bu kadar :) Mağazayı Koyu Kırmızım Tuba için eve taşıdım. Odamda yanı başımda duruyor onunkileri niyeti bozup kullanabilirim :P


Bu yazıyı da sahlep eşliğinde yazıyorum. Canımızı çektirdin tüüüü sana Alice diyorsanız bu yazıyı paylaşın, ben anlarım :D

Bu haftalık böyle az oldu. Haftaya da finaller var ama merak etmeyin hafta içi her güne bir yazı planlı. Bu hafta da cilt ve saç bakım ürünlerinden gidiyoruz :)

İyi pazarlar ^_^

16 yorum :

  1. Canımızı çektirdin tüüüü sana Alice :))
    Birazdan bende yapayım bir sahlep.
    Erkek arkadaşa romantik not yazma olayına çok güldüm.Gerçekten erkeklerin yazısı bazen muhteşem oluyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüü bana :) Yap yap içinde kalmasın :)
      Hihih, komik değil mi ^_^ Onun yazısı gerçekten muhteşem, utanç kaynağım :D

      Sil
  2. Çok eğleniyorum ben bu yazıları okurken :D Yazı konusunda benim de bir teorim var, yazı boyutunu azıcık büyütüp hafif de italik yazınca inci gibi oluyor tecrübeyle sabittir ;) Yeni aldıkların ve hediyelerini de güle güle kullan canım, özellikle hindistan cevizli losyonu hemen denemeni tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Evet, benim yazımın tipi küçük, ondan çirkin ama italik kısmına katılmıyorum :) Çok teşekkür ederim canım. Losyonu denedim ve güzel gerçekten :)

      Sil
  3. Of ben de yazmak istiyorum yazı ama derslerden bloğa 2 aydır bakamıyorum.
    Seninki gibi sürekli takip ettiğim bloglar var en azından da canım sıkılınca girip okuyorum!
    Afiyet olsun, sahlep candır! Kolay gelsin sınavlarda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke yine yazsan özledim yazılarını :(
      Çok teşekkür ederim canım sana da kolay gelsin derslerinde :)

      Sil
  4. O nasıl tatlı bir kupa ♡ :))

    YanıtlaSil
  5. Sayısalcıların yazısının neden iyi olduğu konusunda çok haklısın, ben de şimdi anlıyorum :D

    YanıtlaSil
  6. Alice'cim benim yazımda çok çirkin, ama şöyle bir teori var zeki insanların yazısı çirkin olurmuş :))) Bunu da kesin yazısı çirkin zeki birisi çıkartmıştır ama züğürt tesellisi bizimkisi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke zeki olsaydık ama bence de öyle çünkü zeki olmadığı halde yazısı çirkin olanlar da var :D

      Sil
  7. Alice nerde okuyorsun? merak ediyorum da:)

    YanıtlaSil
  8. erkek arkadaşın ne mezunu:) nasıl tanışmıştınız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mezun değil kendisi, tanışma hikayemiz burada anlatılmayacak kadar uzun ne yazık ki :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...