Bobblehead Bunny

13 Ocak 2014

2. Karakutum Edanur'dan Geldi ^_^


Başlattığım Karakutu etkinliğinde aksilik yaşandığından şurada bahsetmiştim. Sonra Edanur ile kafaya takmayıp kendi aramızda kutulaşmaya karar verdik. İyi de oldu sanırım bu vesileyle çok sevimli biriyle tanışmış oldum :)


Tutar sınırını birazcık aştığını düşünüyorum. Biraz mahcup oldum o yüzden. Ama hediyelerimi çok beğendim ki:) Essence'in Beauty Beats serisinden allık, ışıltılı pudra, far ve oje vardı pakette. Allığın rengi çok güzel. Far ve ojeyi de beğendim. Pudra da çok sevimli ^_^ Ayrıca pakette iki tane de tester vardı. Bütün hediyelerimi severek kullanacağım. Teşekkür ederim Edanur ^_^

8 yorum :

  1. güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan hediyelerini,canım.

    YanıtlaSil
  3. Hediyeleri beğenmene çok çok sevindim :) Umarım seve seve kullanırsın :) Ben de seni tanıdığıma çok mutlu oldum ki ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ^_^ Seve seve kullanacağım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...