Bobblehead Bunny

28 Aralık 2013

Alışveriş-22-Yılbaşı İndirimi: Rossmann ve Gratis Alışverişim


Dün Rossmann'da çok güzel bir alışveriş yaptım. Aldıklarımın hepsini paylaşamıyorum çünkü çoğu hediye ama bakalım neler aldım :) Resimler flaşla çekildi ne yazık ki :/


Bunların yanında hediyeler, abime hediye, erkek arkadaşıma da ufak bir şeyler aldım. Ayrıca anneme de gece gündüz ve 2 adet göz kremi aldım Rival de Loop markalı. Tanesi 9.95'ti.


Fiyatlar:

Lilibe Pamuk- 2.99
Koleston Saç Boyası- 2.72 (evet 5 tane aldım :D ) Evde saç boyayanlar mutlaka baksın boyalar hep %50
Koleston Peroksit- 1.40


RDL Hydro Maske-1.48
RDL Göz Kalemi- 2.00
RDL Young tombul kalem- 1.75
RDL Temizleme sütü- deneme boy- 1.00
RDL Göz Makyaj Temizleyici- deneme boy- 1.25
Maybelline Color Sensational Ruj- 11.95


Gratis'ten aldıklarım da bunlardı. Hediyeler çıkarıldı yine :)

Purederm Oxygen Mask- 1.50
Benri Kağıt Sabun- 1.25
Benri Aseton- 1.5
Cettua Burun Bandı- 2.5
Bir de unuttuğum Pierre F soyulan maske var o da 2.5 liraydı.


20 yorum :

  1. Güle güle kullan aldıklarını :) Ben aldım 2 kutu Antalya'ya gittiğimde. Keşke akıl edip indirimi bekleseydim :) Sağlık olsun artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Olsun ihtiyaç varsa almışsınızdır, sağlık olsun :)

      Sil
  2. Cok guzel seyler almissin canim. Hepsinii guzel gunlerde kullann :))

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım :) Gene tutamadık kendimizi =P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Evet ne yazık ki :) Sen de güle güle kullan :)

      Sil
  4. İyi günlerde kullan. Bende senin rosman alışveriş listene bakarak göz kremi aldım kendime :)
    Gece paylaşırım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım sen de iyi günlerde kullan :) Ben göz kreminden memnunum umarım sen de kalırsın :) Mutlaka bakacağım :)

      Sil
  5. Bizde alışveriş yaptık Rossmann da pek indirim göremedim fakatr Gratis ve Watsons'ta düşüşler kendilerini belli ediyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Gratis ve Watsons'ta pek indirim göremedim Rossmann'da gördüm :) Sanırım beğendiklerimizle alakalı :)

      Sil
  6. seni mimledim canım :) http://pamuk-sekeer.blogspot.com/2013/12/mimlenmisimm-9.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım yaptım ve yarına planladım bile :)

      Sil
  7. Öncelikle hepsini güle güle kullan canım :) Ve evde bizden gizli kuaför falan mı açtın ? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :) Yorumuna çok güldüm :D Saçlarım uzun da bir boyamada 2.5 tüp gidiyor en az. O yüzden iki boyamalık olsun nasıl olsa indirimde dedim aldım, kötü mü yapmışım :D

      Sil
    2. :D Tabii benim saçlarım kırpık kırpık olunca bir paketin fazlasını ev ahalisine dağıtıyorum :( İyi yapmışsın valla, ben boya değil en fazla pamuğu 3'er 5'er alabiliyorum :D

      Sil
    3. Saçın kısaysa normaldir canım :) İyi yaptım galiba :D Pamuğu ben de çok alıyorum normalde :)

      Sil
  8. Merhaba, Rossman ürünlerini çok kullanmak istiyorum ama İstanbul'da oturmama rağmen mağazalar bana çok uzak. :(( Bir gün şeytanın bacağını kırıp gideceğim :)))

    Güle güle kullan ürünlerini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      İstanbul'da trafik öyle sorun ki bazen insana bazı yerler şehir dışı gibi geliyor. Ama gidebilirsin yine de :)

      Teşekkür ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...