Bobblehead Bunny

18 Aralık 2013

Tırnak Bakım Dosyası-6- Kalyon Tırnak Sertleştici


Uzun zamandır tırnak bakım dosyama yazı yazmamıştım. Kalyon'un bu ürünü hakkında nihai kararımı verdiğim için yazısını yazmaya karar verdim ^_^


Bu ürünü yazısını şurada yazdığım Lush Lemony Flutter'dan bir süre önce kullanmaya başlamıştım. O yüzden etkisini tam olarak anlayamamıştım. Lemony Flutter ile beraber mucizeler yaratınca bütün mucizeyi Lemony Flutter'a bağlayıp Kalyon'un 5.5 lira gibi bir fiyatı olduğu için NYC'ye geçiş yapmıştım. Ama bu geçişten bir iki hafta sonra tırnaklarım resmen tramva geçirdi. Kırıldılar, inceldiler bir tuhaf oldular. Yine Lemony Flutter ile adam ettim tırnaklarımı biraz ama benim şahsi fikrim ikisi bir arada harikalar. Kalyon'un da tırnak sertleştirmede etkisi olduğunu anlamış oldum böylece. Elimdeki ürün bittiği zaman fiyatı bana tuzlu gelse de tekrar alacağım.

Güçsüz tırnaklar için Kalyon ve Lush Lemony Flutter'ın beraber süper ikili olduklarına karar verdim. Tek tek tam verim alamasanız da ikisinden çok başarılı sonuçlar alabilirsiniz.

Siz bu ürünü denediniz mi? Düşünceleriniz neler?




10 yorum :

  1. Tamda benim ihtiyacım olan şey tırnak kırılmalarından soyulmalarından bıktım gerçekten ürünü deniycem bakalım neler olucak :) Blogunu takibe aldım canım bende bloguma beklerim sevgiler:):)
    busragenc.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemekten zarar çıkmaz. Umarım sen de memnun kalırsın :)

      Sil
  2. Denemedim ama acil denemem lazım benim tırnaklar hem ince hem küçük en ufak darbede kırılıveriyorlar :( umarım bende de işe yarar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu ve Lemony Flutter'ı özellikle beraber öneriyorum ama :) Benim tırnaklarım da öyleydi, bayağı düzelmişti iki ay falan ikisini kullandıktan sonra :) Umarım işe yarar sende de :)

      Sil
  3. Kalyon gerçekten mükemmel bir ürün hemencecik bitirdiğim tek tırnak ürünü :)) Flormarı da çok övdüler iki tane ürününü seçtim şimdi birine yeni başladım iyi gidiyor ama şu bir gerçek Kalyon'un bu ürünü sertleştirmeyi geçtim deliler gibi uzatıyordu tırnaklarımı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flormar'ın birkaç ürününü kullandım ben çok da etkisini görmedim. Ama bunu sevdim :) Uzamaya faydası var mı emin değilim ama :)

      Sil
  4. kalyonu ne şekilde kullanıyorsunuz, her gün silip yeniliyormusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ojemi yenilersem her gün sürüyorum. Bazen de üşeniyorum iki günde bir sürüyorum :)

      Sil
  5. Ben de Kalyon'u kullanıyorum ve çok beğeniyorum. Her gün yenilemiyorum, oje sürdükçe yenileme yapıyorum daha çok. Kesinlikle tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı şekilde kullanıyordum :) Teşekkür ederim ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...