Bobblehead Bunny

17 Aralık 2013

Rival de Loop Ferahlatıcı Tonik


Rossmann kendine ait ürünleriyle kalbimizi çalıyor zaman zaman. Rival de Loop markası da kendi bünyesinde barındırdığı markalardan biri. Bu toniği bir süre önce almıştım elimdeki bitiyor diye. O zaman indirimdeydi, alkollü mü alkolsüz mü alsam diye çok düşünüp sonunda alkollüsünü almıştım. Bir aydan da fazladır bu ürünü kullanıyorum. 


Ürünleri kullanmayayım, sabredip resmini çekince kullanırım bloggerı olamadım hiçbir zaman :D Mutlaka deniyorum kullanmamış olmasam bile :) Hoş şu an toniği yarıladım, yine az kullanıp çekmişim :)


Toniğin arkasında yazan bilgi bu. 200 ml, Ferahlatıcı tonik, normal ve karma ciltlere uygun. İçinde ginkgo ve salatalık özü içeriyor. Ayrıca alkollü bir tonik. 


İçeriği ise bu şekilde. Silikon ve paraben içermiyor. 

Hayatımda kullandığım ilk alkollü tonik olduğu için başta biraz korktum ama kullanınca sevdim. Karma cildimi kurutmadı. Yıkama jeliyle yıkadıktan sonra tonikliyorum cildimi sabah akşam. Eskiden yapmazdım ama yapmayınca cilt bakımımız eksik kalıyormuş, o yüzden yapıyorum artık. Bir tonikten ne beklemem gerektiğini de bilmiyorum o yüzden ama bıraktığı hissi sevdim. Cilt bakım ürünleri herkeste başka etki bırakabilir, o yüzden kendi fikirlerimi belirtiyorum, sizin hoşunuza gitmeyebilir de bu tonik :)

Alkolsüz bir çeşidi de olan Rival de Loop toniği Rossmann mağazalarından 10 liraya bulabilirsiniz. Ayrıca yanılmıyorsam deneme boyları da var, önce onları kullanıp fikir sahibi olabilirsiniz ^_^

Ben bu ürünü beğendim. Ama alkollü tonik kullanmak hakkında şüphelerim var. Sanırım bir daha alkolsüz çeşidini deneyeceğim.

Siz Rival de Loop'un hangi ürünlerini kullanıyorsunuz? Cilt bakım ürünlerini denediniz mi?

10 yorum :

  1. Nice review :)

    New Post Up: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/12/sheinside-must-haves.html

    YanıtlaSil
  2. Ben Avon un yağlı ciltler için olan toniğini denemiştim içinde alkol vardı ve yüzümü yakıyordu ama bir yandan da sivilcelerime iyi gelmişti tabi ergenlik çağındaydım :) Şimdi alkollü hiç birşey almıyorum cildi kırıştırıyor tatlım bence bir daha ki sefere kesinlikle alkolsüz olanı tercih et riske atma kendini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu o kadar alkollü değildi canım o yüzden ben rahatsız olmadım. Ama dediğin gibi alkollü kullanmak çok da iyi değil, bir daha alkolsüz tercih etmeye çalışayım. Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Ben bunun alkolsüzünü kullandım :) Desem yalan olur kullanamadım ve ilk çöpe giden kozmetik ürünüm olmaya hak kazandı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar mı kötüydü :) Ben onu almayı planlıyordum. En iyisi deneme boyunu alayım. Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Nedense ben de alkollü tonik kullanmayı seviyorum, daha iyi temizliyor gibi geliyor. Zararlı olduğunu da biliyorum aslında. psikolojik işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ferahlık hissi verdiği için öyle geliyor tabii ki :) Tamamen psikolojik dediğin gibi :)

      Sil
  5. Ben Rival de loop ürünlerinden +30 için serumunu, gece -gündüz kremini, boyun ve dekolte kremini kullanıyorum. Daha önce clinic, the body shop ve este lauder ürünleri kullandım nerdeyse hiç bir fark görmedim diyebilirim, nemlendirmeleri iyi, ince kırışıklar üstünde başarılılar bence. Bir rujunu almıştım ama o çok kötüydü, sürmesi çok zor, kokusu da çok kötüydü, ve dudakalarımı kuruttu. Markayla ilgili benim deneyimlerim bu kadar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok daha pahalı olarak anılan markaları deneyip de bir fark görememen çok güzelmiş. Demek ki servet saçmaya gerek yok :) Rujlarının renkleri falan güzel ama kurutma sorunu var ne yazık ki ve çok güzel kokmuyorlar. Deneyimlerinizi yazdığınız için teşekkür ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...