Bobblehead Bunny

20 Aralık 2013

Pastel Profashion Dörtlü Far- 206


Bugün yine Pastel'in yakın zamanda çıkardığı ürünlerden biriyle sizinleyim. Pastel geçtiğimiz sene denemek istediğim bazı ürünler çıkardı. Onlardan biri de bu far paletiydi. Katıldığım etkinlikte hediye edilmesi isabet oldu :)


Ürünün ambalajı ortalama kalitede. Ambalajı basit ama şık buldum ben.


Bendeki rengin numarası 206.


İçinde beyaz, açık ile koyu gri ve siyah olmak üzere dört renk var.


Kolumda da gördüğünüz gibi ilk üç renk mat, siyah olan son renk ise mat ama sim içeriyor. İlk renk kaş altını aydınlatmak, ikinci ve üçüncü renk göz kapağında kullanmak, son renk ise gölgeleme yapmak için uygun. 

Ben paleti günlük kullanım için güzel buldum :) Tozutmayan bir yapıda. İlk iki rengin pigmentasyonu diğerlerine göre biraz daha düşük. Daha iyi olabilirlerdi bence. Koyu gri ve siyahın pigmentasyonu harika :) 5-6 saat gözümde bozulmadan durdu. Far bazı ile daha iyi bir sonuç alınabilir. Benim beğendiğim bir palet oldu. Asıl gözüm olan kahve ve yeşil renklerine indirim olduğu zaman bakma niyetindeyim :)

Ben bu farı pahalı bir şey sanıyordum ama sadece 14.90 liraymış. 4 adet far için uygun bir fiyat bence ihtiyacınız varsa bir göz atın, deneyin derim. Pek çok kozmetikçide bulabilirsiniz Pastel ürünlerini. Ayrıca online satışları için da var. İncelemek için tıktık. 

Siz Pastel ürünleri hakkında ne düşünüyorsunuz ^_^




12 yorum :

  1. Sadece koyu gri için bile alınırmış, çok güzel. ^__^

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım. Bende kahverengisi var tavsiye ederim; )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alma niyetindeyim zaten. İndirim olsa kapacağım :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Ambalajı basit ama şık bence benimde hoşuma gidiyor.:)
    Bende bu paletlerden almayı düşünüyorum.
    Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim sana uygun bir rengi de vardır :)

      Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Siyah gri farları pek sevmesem de bu fena değil gibi :) Güzel günlerde kullan :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkleri güzel :) Teşekkür ederim canım ^_^

      Sil
  5. Harika yazı teşekkürler. artık mineral ürünlere yönelmek lazım birazda. Ben bu konuda yazmaya başladım. mineral makyaj nedir yazımda bu konuya değindim. Bir bakıp düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim :) Göz atacağım :)

      Sil
  6. renklerine bayıldım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...