Bobblehead Bunny

3 Aralık 2013

Pastel Pretty Women Cheeks Allık-Rose


Pastel'in baharda çıkan Spring Blush-on allıklarından pembe olanı çok beğenmiştim. Yazısını okumak için tıktık. Keşke daha çok rengi olsun diye düşünüyordum ki yeni renklerini çıkardılar. O kadar sevindim ki ^_^ Gördüğüm ilk yerde tam da bu rengini alacaktım ki katıldığım Afrodit Buluşması'nda hediye edildi. İçimi okumuşlar sanki, teşekkür ederim :) Ben de ikinci beğendiğimi alacağım artık :) 


Ürünün ambalajı çok şık. Bu seriyi sonbahar için üretmişler. Bence yaprak resimleri falan olabilirdi. Ama böyle de çok şeker :)


Allığın kendisinde de desen var. Kullanınca üzülüyorum o yüzden :) Bu arada içinde aynası da var ve ambalajını da gayet sağlam buldum ben.


Bendeki 17 numara olanı. Adı ise "Rose"


Parmağıma alıp baktığımda bana gül kurusu rengini anımsatıyor. İçinde hafif bir şeftalilik var ama yanılmıyorsam. 


Koluma uygulayıp dağıttığımda ise böyle görünüyor. Pembe ile şeftali arası güzel bir renk veriyor yanaklara.

Ürünün pigmentasyonu iyi. Kalıcılığı normal. Gün içinde tazeleyebilirsiniz ama ben ihtiyaç duymuyorum. Pudrayı andıran bir kokusu var. Beni rahatsız etmedi ama koku hassasiyetiniz varsa koklamadan almayın derim ben. Yorumlarım diğer rengindeki yorumlarımla benzer, yapı olarak aynı olduklarını düşünüyorum ^_^ 

Uzun lafın kısası ben bu ürünü sevdim. Diğer rengini de sevmiştim aynı şekilde. Başka renklerini de denediğimde beğenirsem almayı düşünüyorum. Küçük olmasını ayrıca seviyorum çünkü pek çok allığım olduğu için kolay kolay tükenmiyorlar. Umarım Pastel bu serinin renk yelpazesini zamanla genişletir :)

Ürünü pek çok kozmetikçide 9.90'a bulabilirsiniz. Ayrıca online satışı da var Pastel'in gitmek için tıktık.

Siz Pastel'in bu allıklarını denediniz mi?

18 yorum :

  1. Ne şanslıyız bana da benim almak istediğim renk çıktı :D
    Yazısını yayınlarım yakında ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu ikimize de o zaman :) Ben de merak ettim :)

      Sil
  2. ben henüz denemedim ama bu renk çok hoş görünüyor ;)

    YanıtlaSil
  3. Ben de natural rengini almak istiyordum ama bu da güzelmiş, ikisini de almak lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de gözüm onda. Görürsem deneyeceğim, tenime giderse alacağım :)

      Sil
  4. Ben bayılıyorum bu allıkların tasarımlarına ama 2 renginide beğenmediğimden almamıştım. Ama yeni çıkardığı renklere bayıldım mutlaka alıcam :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de beğendiğin bir renk yapmışlar demek sonunda :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Süper bir renk bende de pembesi vardı bundan da alacağım sınavlardan fırsat bulursam :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembesi de çok güzel :) Buna da bak bence de çok güzel :)

      Sil
  6. Bunu çok merak ediyordum bende,mutlaka alacağım, güzel günler kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi denk gelmiş o zaman yazım :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  7. 3 renk çıkarmış bakma fırsatım olmadı diğer ikisi öncekilerle aynı renk mi canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım öncekilerden farklı. Bir uğrasam olan bir yere ben de mıncıklayacağım diğer iki rengi :)

      Sil
    2. Bende yarın mıncıklıcammm :) Meraktan çatlarım yoksa çok teşekkürler canım güle güle kullan :)

      Sil
    3. Mıncıkla bakalım beğenecek misin :) Rica ederim ve teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Yarın bir aksilik olmaz ise bende deneyeceğim :))
    Tatlı bir ton şeftali bence :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğeneceğine eminim :)
      Bence de öyle ama hafif gül kurusu gibi de :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...